Updates apps wordt geweigerd: "account niet in Store voor Nederlands" discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort weigert mijn iPhone de app-updates uit te voeren; krijg de melding: "account niet in deze Store: Uw account kan niet worden gebruikt in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updates apps wordt geweigerd: "account niet in Store voor Nederlands"
Sinds kort weigert mijn iPhone de app-updates uit te voeren; krijg de melding: "account niet in deze Store: Uw account kan niet worden gebruikt in de Store voor Nederlands. U moet overschakelen naar de Store voor Nederlands voordat u tot aanschaf overgaat". Hoe moet dat dan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uitloggen uit de store en opnieuw inloggen met het Apple ID voor de Nederlandse App Store
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb dit reeds gewijzigd van Engels naar Nederlands maar nog steeds kan ik geen updates van apps uitvoeren. Weten jullie raad? Ik doe waarschijnlijk iets fout. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bij itunes account is optie "geen" niet aanwezig | gerel | iTunes | 6 | 05-03-13 20:26 |
Instelling "Standaard account" werkt niet ? | peter61 | iPad algemeen | 7 | 29-10-12 21:37 |
Itunes account "dit apple id is niet beschikbaar" | myirtici | iTunes | 1 | 25-10-10 19:49 |
iPhone: Melding " Deze simkaart wordt niet herkend " probleem | ler0yy | Jailbreak | 10 | 07-02-10 20:23 |
"u kunt niets kopen omdat uw account niet actief is" | yazzdian | Archief | 6 | 19-06-09 11:03 |
|
|