Instelling "Standaard account" werkt niet ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in Mail, twee 2 accounts op mijn iPad 3 aangemaakt Ik zou graag standaard vanuit mijn zakelijke account willen mailen Via instellingen heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instelling "Standaard account" werkt niet ?
Ik heb in Mail, twee 2 accounts op mijn iPad 3 aangemaakt
Ik zou graag standaard vanuit mijn zakelijke account willen mailen Via instellingen heb ik het zakelijk account ingegeven als standaard account maar mail blijft toch vanuit privé verstuurd worden als ik het niet handmatig wijzig Any suggestions, forum ? Gr. Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe maak je nu zo'n mail aan?
|
|||
|
|||
Ik ken maar een manier om een email bericht vanuit Mail te versturen
Promma mail openen en nieuw bericht maken ; dan staat in het veld `VAN` nog steeds prive email adres |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Welke "postbus" (if any) is geselecteerd voor je op de knop drukt om een nieuw bericht te maken?
(probeer het eens met geen, of "Alle inkomende") |
|
|||
|
|||
Sta je in "Alle berichten" ? Zo ja, als je daar een bericht aanmaakt en wilt versturen, dan gebeurt dat met je standaardaccount.
Wil je in een andere app een email versturen, b.v. Vanuit Foto's of vanuit AppStore dan is het verzend- en doeladres je standaardaccount. Zo hoort het tenminste te zijn en is het bij mij ook. |
|
|||
|
|||
Veel dank allemaal voor de tips.
Staand in alle inkomende, wordt mail bericht idd keurig met het als standaard account aangemerkte account aangemaakt. Gr. Peter |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, alleen pakt hij ook vanuit alle inkomende altijd mijn Gmail adres en niet het standaard ingestelde @home mail adres.
Enig idee wat bij mij het probleem kan zijn. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes account "dit apple id is niet beschikbaar" | myirtici | iTunes | 1 | 25-10-10 19:49 |
Oplossing voor Wi-Fi "werkt niet" op iPhone 2G? | iPhoneMad | Wi-Fi | 0 | 15-06-10 00:31 |
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct | Lancia | iPhone Navigatie | 14 | 10-10-09 14:57 |
"u kunt niets kopen omdat uw account niet actief is" | yazzdian | Archief | 6 | 19-06-09 11:03 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
|
|