airply knop is verdwenen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goeden dag ik heb een klein probleempje , ik heb een apple tv kastje gekocht. hierna deze aangesloten en geprobeerd en werkt o.k. ook airplay ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
airply knop is verdwenen
goeden dag
ik heb een klein probleempje , ik heb een apple tv kastje gekocht. hierna deze aangesloten en geprobeerd en werkt o.k. ook airplay getest dus dubbel klik op de home knop hierna het tekentje op de balk aan geklikt apple tv aan getikt schuifje op zij gezet die er bij stond en het werkte perfect. hierna kwam er update apple tv ophet scherm dit heb ik gedaan , maar nu komt de knop voor airplay niet meer te voorschijn na dubbel klik op home button. hoe krijg ik deze weer te zien. alvast bedankt voor evt reacties mario |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik kan wel alles wat in dit artikel staat herhalen, maar je kunt het ook zelf lezen. En als het dan nog niet lukt, praten we verder.
|
|
|||
|
|||
kijk zo iets zocht ik , heel erg bedankt het is gelukt hij is weer trug het icoontje.
gewoon even een paar seconden de spanning er af was genoeg. stond in je link bedankt. |
|
|||
|
|||
Graag gedaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mute knop en landscape knop ipad | gemakki | iPad algemeen | 17 | 22-12-10 21:23 |
mobiel data netwerk knop verdwenen | rickduring | Overige providers Nederland | 20 | 14-12-10 16:44 |
Applicaties verdwenen | xynta | iTunes | 20 | 07-09-09 13:28 |
agenda verdwenen | sandra@femmedesign.nl | Archief | 3 | 20-07-09 21:52 |
Cydia verdwenen | mullie | Jailbreak apps en thema's | 15 | 09-08-08 16:00 |
|
|