Problemen ABNAMRO apps op iOS7 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, ABNAMRO weet van niks. "Update IOs7???" de apps (mobiel bankieren en ics) werken dus ook niet meer. Gerrit: HELLUP!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Problemen ABNAMRO apps op iOS7
Dag,
ABNAMRO weet van niks. "Update IOs7???" de apps (mobiel bankieren en ics) werken dus ook niet meer. Gerrit: HELLUP!
Willem. Laatst gewijzigd door Nikooos; 08-10-13 om 10:16. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
JIj zit (vlgs de gegevens die ik zie) ook nog steed op IOs 6.1.2.
|
|
|||
|
|||
Bij mij de ICS app ook zonder problemen.
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt de ICS Cards App op zowel de iPhone als de iPad met iOS 7.
|
||||
|
||||
Beide applicaties werken vlekkeloos op mijn iPhone.
|
||||
|
||||
Inmiddels bij mij ook weer, ZONDER dat ik iets veranderd heb.
ABNAMRO vertelde me dat er problemen waren bij Apple. Ik denk dat ze Apple verwarren met ABNAMRO. |
|
|||
|
|||
op de iphone werkt hij wel na IOS 7 op de ipad2
niet |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
had ik al gedaan, maakt niets uit, ik kan inloggen heb 2 seconden alles in beeld en dan weg
|
|
||||
|
||||
App verwijderen, IPad opnieuw starten en dan installeren? Meer weet ik niet te verzinnen, sorry.
Anderen misschien? |
|
|||
|
|||
op de site vd ABN staat dit
Klanten die gebruik maken van een iPhone of iPad waarop het besturingssysteem iOS 7 is geïnstalleerd, kunnen mogelijk problemen ondervinden bij het inloggen in de Mobiel Bankieren app. Deze problemen ontstaan als in de instellingen van Safari is aangevinkt dat cookies "Altijd" geblokkeerd moeten worden. Het probleem is op te lossen door deze instelling te wijzigen naar "Van derden en adverteerders". De problemen zijn in onderzoek. Onze excuses voor het ongemak. nou dat stond bij mij al zo en probleem is er nog steeds ben er nu maar eens over gaan twitteren, kijken of dat helpt ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2013 om 19:04 ---------- ok probleem is opgelost door de volgorde van de rekeningen te wijzigen op de site van ABN . Nu werkt het weer. |
|
|||
|
|||
ICS geeft hetzelfde antwoord
Ics geeft hetzelfde antwoord maar het helpt niets als je cookies op "nooit Blokkeren"zet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|