Verborgen aangekochte apps definitief verwijderen in iOS 7 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Na de installatie van iOS 7 staan er op mijn iPhone 5 bij mijn aangekochte apps allemaal apps die ik niet meer wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verborgen aangekochte apps definitief verwijderen in iOS 7
Hallo allemaal,
Na de installatie van iOS 7 staan er op mijn iPhone 5 bij mijn aangekochte apps allemaal apps die ik niet meer wil gebruiken. In de nieuwe iTunes versie krijg ik de verborgen aangekochte apps niet meer definitief verwijderd. Achter de app staat een wolkje met een pijltje. Als ik deze swipe wordt deze app geïnstalleerd. En dat wil ik niet! Nu staan al deze apps op mijn iPhone in de app App Store onder updates - aankopen - niet op deze iPhone. Wie oh wie weet hoe ik deze apps zowel van uit mijn iTunes krijg als van mijn iPhone 5? Met de iOS 6 kon ik dit allemaal verwijderen. Gaat dit met iOS 7 nog komen? Alvast bedankt voor de uitleg. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Deze apps staan niet op de iPhone en niet op de computer!
Je hebt ze ooit gedownload en apple "onthoudt" dat bij jouw iTunes-account deze apps horen. Maar ze staan er dus niet echt op. |
|
|||
|
|||
Oke dus dat ik ze wel zie bij "niet op deze iPhone" houdt in dat deze geen extra ruimte innemen? Maar kan ik deze dan niet gewoon verwijderen? Is wat overzichtelijker.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verwijderen kan niet, zoals al eerder gezegd onthoudt Apple de apps die je gedownload hebt zodat je een eerder gratis/betaalde app kunt verwijderen en later weer opnieuw (gratis) kan downloaden. |
|
|||
|
|||
In de vorige iOS versie kon dit wel.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als ik ze uit iTunes haalde waren ze niet meer te zien bij "niet op deze iPhone". Echt waar 😉👍
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's definitief verwijderen | paperclip26 | iPhone algemeen | 1 | 17-06-13 15:04 |
Internet instellingen (3G) definitief verwijderen | RB1969 | iPhone algemeen | 4 | 04-03-13 01:51 |
aangekochte apps in cydia | RedBull | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-01-12 14:12 |
Windows: mp3 bestanden definitief verwijderen? | chk | iTunes | 0 | 28-01-11 03:28 |
Windows: Apps definitief uit Itunes wissen | Sjra | iTunes | 2 | 16-02-10 23:07 |
|
|