Uur registratie app gezocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel heb ik een registratie voor mijn werkuren, genaamd TimeSheet Hier kan je standaard uren ingeven vb van 7u30 tot 16u gewone uren en pauze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uur registratie app gezocht
Momenteel heb ik een registratie voor mijn werkuren, genaamd TimeSheet
Hier kan je standaard uren ingeven vb van 7u30 tot 16u gewone uren en pauze van 12 tot 12u30. Dan berekend hij hoeveel uren je hebt gewerkt en de overuren die je hebt gepresteerd. Nu op vrijdag is het maar van 7u30 tot 15u. Ik zoek een andere registratie app voor meer mogenlijkheden Bestaat dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lijkt mij ook erg handig, iemand een goede tip?
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Zoiets kan je toch ook in excel maken?
|
|||
|
|||
Ik zoek juist een app waarmee je alleen je overuren per dag kan instellen, en dan de reden. Dus bijvoorbeeld voor welke klant of waarom. En dat je aan het einde van de maand een overzicht kan emailen of printen.
Iemand een idee?
|
||||
|
||||
2 stuks...los uit de pols...
Maar kan uiteraard ook in excel... https://itunes.apple.com/us/app/work...337769011?mt=8 https://itunes.apple.com/be/app/time...4023?l=nl&mt=8 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruikte Timesheet ook maar in de laatste update is er reclame toegevoegd.
Dat wil ik absoluut niet, ik betaal dan liever iets, en ben op zoek naar een vervanger. Intussen al vele apps bekeken maar nog geen goede vervanger gevonden. De meeste zijn te ingewikkeld voor mijn doeleinden, ik wil iets eenvoudigs. Kan ik nog aan een oude versie van Timesheet komen en zo ja, hoe? Of heeft iemand een idee voor een vervanger? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app fotografie met datum en uur | Scooter | iPhone Apps | 3 | 04-12-11 12:41 |
Synchronisatie 2 uur tot 2 uur voor hele dag item | ghtvannoort | iTunes | 0 | 15-06-10 22:13 |
|
|