zoek Bluetooth STEREO app ??? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb me per internet 2 Bluetooth speakers aangeschaft maar ik luk er helaas niet in deze alle 2 tesamen als stereo (L/R) aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zoek Bluetooth STEREO app ???
ik heb me per internet 2 Bluetooth speakers aangeschaft maar ik luk er helaas niet in deze alle 2 tesamen als stereo (L/R) aan de praat te krijgen...
I probeerde reeds een 5-tal apps maar zonder suk6... Kan dit eigenlijk wel vanaf mijn iPhone4 (hoe, met welke app) ? Thanks voor info ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gaat het om een stereo set? Of om twee losse (stereo)bluetooth speakers?
|
|||
|
|||
2 losse bluetooth speakers (StereoBoomm 55)...
ik kan ze alletwee linken maar niet setten voor links of rechts, noch tegelijkertijd ...??? |
|
|||
|
|||
De StereoBoomm 55 (de naam zegt het al) is een stereo-speaker.
Je zet dus twee stereospeakers neer (feitelijk vier speakers), waar een app via Bluetooth wat van moet bakken. Klinkt nogal onmogelijk. Of je moet twee devices gaan gebruiken, die allebei één van de Stereobooms pairen. [iPhone, iPad] Stereo Speakers: Use 2 iOS devices and play the music on stereo!! What a great idea! | iPsApp: iPhone, iPad, iPod touch apps reviewing Maar dat is wel heel omslachtig. |
|
|||
|
|||
OK ja het zijn wel 2(stereo)speakers, maar kan diezelfde muziek per Bluetooth verstuurd vanuit de iPhone niet door beiden tegelijktijd ontvangen en weergegeven worden, ongeacht L/R ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een Bluetooth app voor marketing | GedeMo | iPhone algemeen | 1 | 17-12-12 09:55 |
stereo bluetooth headset | rickie1990 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 08-12-11 10:34 |
Muziek: stereo bluetooth headset | hankypanky | Muziek, foto & video | 4 | 14-10-09 16:00 |
Hardware: bluetooth stereo headset icm navigatie | kal_el | iPhone Navigatie | 0 | 22-08-09 15:50 |
Muziek: Iphone 2G en A2DP stereo bluetooth | inception | Muziek, foto & video | 0 | 27-06-09 13:58 |
|
|