Ik zoek een Bluetooth app voor marketing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben (mede)organisator van een galafeest (+/- 1500 bezoekers) Wij zouden onze bezoekers via Bluetooth een berichtje willen sturen (bv Gelukkig Nieuwjaar Afz. het organisatieteam) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zoek een Bluetooth app voor marketing
Ik ben (mede)organisator van een galafeest (+/- 1500 bezoekers) Wij zouden onze bezoekers via Bluetooth een berichtje willen sturen (bv Gelukkig Nieuwjaar Afz. het organisatieteam) Weet iemand een app waarmee je dat kunt doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat zo'n app niet bestaat omdat het benodigde Bluetooth profiel door iOS niet ondersteund wordt:
iOS: Supported Bluetooth profiles |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoek een app om Wi-Fi signalen te zien | webdancer | iPad Apps | 3 | 27-09-12 13:46 |
ik zoek een handleiding app in het Nederlands met tips | mschmidtwegenbouw | iPhone Apps | 1 | 22-02-12 18:51 |
Ik zoek een camera app die coole effecten geeft? | iMasteri | iPhone Apps | 0 | 04-07-11 16:10 |
App marketing in het buitenland | Emiel Janson | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 05-04-10 18:59 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
|
|