Apps crashen! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Ik zit met een heel vervelend probleem. Sommige apps op mijn iPad mini starten op en na 1 minuut of vroeger krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps crashen!
Dag iedereen,
Ik zit met een heel vervelend probleem. Sommige apps op mijn iPad mini starten op en na 1 minuut of vroeger krijg ik zwart scherm en zie ik terug mijn beginscherm van mijn iPad. Ik heb al vanalles geprobeerd, harde reset, gewoon resetten, apps verwijderen en terug installeren, aansluiten op iTunes, .. Kan iemand me helpen hiermee? Want ik zou heel graag terug dit spel willen spelen. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Idd, oftewel nie compatibel of het ligt aan ios7 ook gedeeltelijk. Ik ben dit tegen gekomen op mijn iPhone, anderen konden bv wordon HD wel spelen, ik niet, ze hadden ook ios7 opstaan en dezelfde versie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps crashen | Dannydejong5 | Jailbreak | 2 | 18-05-12 20:27 |
Apple's eigen iPad apps crashen vaak, en andere apps. | mathijs666 | iPad algemeen | 15 | 25-10-11 20:24 |
Apps crashen | Jakem | Archief | 1 | 20-06-09 01:03 |
|
|