Kan niet inloggen op Adobe Viewer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een paar dagen geleden iets gemaakt in Adobe InDesign CS6. Ik moest toen met mijn Adobe-id inloggen in de ''Folio Builder''. Dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet inloggen op Adobe Viewer
Hallo,
Ik heb een paar dagen geleden iets gemaakt in Adobe InDesign CS6. Ik moest toen met mijn Adobe-id inloggen in de ''Folio Builder''. Dit ging gewoon allemaal goed. Ik kreeg te horen van mijn docent dat je het resultaat van wat je gemaakt had eenvoudig kon bekijken op je iPhone/iPad. Ik downloadde dus de ''Adobe Viewer'' in de App Store. Toen ik probeerde in te loggen met mijn Adobe-id kwam er een melding ''Verificatie mislukt''. Het ligt er niet aan dat ik een verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord heb ingevoerd want het inloggen in de Folio Builder lukt gewoon wel met precies dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord. Als iemand een oplossing heeft voor dit probleem, graag! Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
adobe, inloggen, kan, niet, viewer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tinder kan niet inloggen. | MyDevil | iPhone Apps | 7 | 24-05-14 21:44 |
Kan niet inloggen op Tweetdeck | Marc1969 | iPhone Apps | 2 | 21-06-10 12:01 |
Windows: Ik kan niet inloggen in iTunes | Poserman | iTunes | 0 | 31-10-08 18:00 |
kan niet inloggen OpenSSH | sic139 | Archief | 2 | 24-03-08 14:42 |
|
|