Agenda voor iPhone 4S discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn werkschema is nogal onregelmatig. Ik werk elke week 4 dagen en één dag ben ik vrij. Ik zou deze ene (wisselende) vrije dag in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda voor iPhone 4S
Mijn werkschema is nogal onregelmatig. Ik werk elke week 4 dagen en één dag ben ik vrij. Ik zou deze ene (wisselende) vrije dag in mijn agenda met een kleurtje willen kunnen aanduiden, zodat ik op slag zie dat dat mijn vrije dag is en ik niet moet "doorklikken".
Kent iemand een goede agenda app (die gesynchroniseerd is met de eigen standaardagenda van mijn iPhone) waarmee dit mogelijk is? bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mss fantastical 2?
Maar of die echt allemaal kan doen wat jij wil? Ik gebruik dat nooit ondanks ik die app heb. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail agenda vervangen voor iCloud-agenda | malibutje007 | iCloud | 9 | 09-07-12 13:14 |
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone | bassment | iPhone algemeen | 5 | 23-05-12 15:22 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda | schauwers | iCloud | 0 | 23-10-11 23:48 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|