Verschillende apps met blank icoontje geinstalleerd. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte iCulture gebruikers. Ik heb op mijn iPhone 4s vandaag PPSSPP geinstalleerd via cydia via de repo Home :: Karen's Pineapple . Nu ging ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschillende apps met blank icoontje geinstalleerd.
Geachte iCulture gebruikers.
Ik heb op mijn iPhone 4s vandaag PPSSPP geinstalleerd via cydia via de repo Home :: Karen's Pineapple. Nu ging ik uit cydia en zag ik 17 andere icoontjes erbij verschijnen met allemaal een blank icoontje, en deze kan ik niet deinstalleren. Ik heb via Cydia PPSSPP verwijdert en de repo ook verwijdert, maar deze blijven staan. Als ik ze probeer te openen komt er zwart scherm met bovenin mijn berijk, provider, verbinding, de tijd en de batterij. Mijn vraag is Is er een manier om deze apps te verwijderen van mijn toestel. De apps zijn : MailComposition quicklookd MessageViewS iAdOptOut kbd iTunes iOS Diagnostics FieldTest FacebookAccount Configuratie DDActionService iAd Game Center UI- ShoeboxUIService WebViewService Springboard SocialUIService M.v.g. Joris Briels **Edit** Het probleem was te verhelpen door het rebooten van mijn toestel. Laatst gewijzigd door sjeafer; 08-11-13 om 16:29. Reden: Mail gekregen van Maker Repo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps testen op verschillende devices | KDApps | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 03-11-12 18:47 |
Ringtones verschillende apps | nobo | Ringtones en Wallpapers | 1 | 17-02-12 11:10 |
Apps worden geïnstalleerd in 2e scherm | niblit | iPad algemeen | 2 | 27-09-11 14:06 |
Windows: Apps downloaden op 2 verschillende iphones met 1 CC | Maus078 | iTunes | 2 | 25-08-10 08:53 |
iPhone: 3GS no-Wi-Fi imei blank modem firmware blank | aiCatcher | Jailbreak | 11 | 08-08-09 13:38 |
|
|