Apps worden geïnstalleerd in 2e scherm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Terwijl er in het beginscherm nog ruimte is (heb iPad2 namelijk net een dag). Is dat normaal? Vind het lichtelijk irritant dat ik ze steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps worden geïnstalleerd in 2e scherm
Terwijl er in het beginscherm nog ruimte is (heb iPad2 namelijk net een dag). Is dat normaal? Vind het lichtelijk irritant dat ik ze steeds naar het beginscherm moet slepen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die van mij doet dat ook. Vond het ook al vreemd. Ben benieuwdbof hier een oplossing voor is.
|
|
|||
|
|||
Doet ie standaard, dat is normaal. Zowel mijn iPhone als iPad doen dat en ook alle iOS apparaten van familie doen dat zo. Niks aan de hand. Als je ze wil verplaatsen moet je een app icoontje lang vasthouden, dan gaan ze wiebelen en kun je ze over je scherm verslepen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error: De app ... kan niet worden geinstalleerd | tendonsie | iPhone Apps | 4 | 14-02-11 17:24 |
Waar worden wallpapers die via Cydia zijn geïnstalleerd opgeslagen? | Berwin | Jailbreak apps en thema's | 5 | 27-01-10 17:03 |
beejive kan niet worden geïnstalleerd | stef007 | iPhone Apps | 3 | 24-01-10 15:48 |
|
|