Geen geluid meer bij Movie Player - No Volume Available discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) No Volume Available is de melding die ik krijg bij het bekijken van films die ik via MOVIE PLAYER op m'n iPad wil bekijken. Oorspronkelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid meer bij Movie Player - No Volume Available
No Volume Available is de melding die ik krijg bij het bekijken van films die ik via MOVIE PLAYER op m'n iPad wil bekijken. Oorspronkelijk had ik wel geluid maar na synchronisatie is plots het geluid weg! Heeft iemand enig idee wat er fout kan zijn?
Alvast veel dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Reeds een oplossing gevonden?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem als ik het op mn iphone probeer. |
|
|||
|
|||
Te stom voor woorden. Mute button stond aan. Dat kan je niet zien (of ben ik ook blind en had ik dat wel kunnen zien....?) As simple as that. Heeft me wel wat zoekwerk gekost tot ik op het internet eenzelfde case vond.
|
|
|||
|
|||
Jah lap, inderdaad te stom voor woorden maar bij mij lag het dus ook daaraan.
Bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen geluid meer bij beltoon????? iphone 4 | bennybreda | iPhone algemeen | 6 | 27-07-12 13:23 |
Movie player | Spirewit | iPad Apps | 12 | 16-04-12 12:43 |
geen geluid meer bij spellen etc | nox666 | iPhone algemeen | 3 | 06-08-09 23:43 |
iPhone trilt NIET & ook geen geluid meer bij sms | angelo123 | iPhone algemeen | 3 | 06-05-09 10:42 |
Video: Help aub!! Video: '' This movie could not be played " , Ipod : Geen geluid meer | Wouter1 | Muziek, foto & video | 4 | 20-05-08 14:55 |
|
|