//

Movie player

Movie player discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Kent er iemand een goeie apps voor video s af te spelen? Het is dus zo dat ik de meeste video's Die ik via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-07-11, 14:48
Spirewit Spirewit is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 10
Standaard Movie player

Hallo

Kent er iemand een goeie apps voor video s af te spelen? Het is dus zo dat ik de meeste video's Die ik via email krijg niet kan zien. video's van op het net lukken ook niet. Als het kan een gratis apps. Ik had er eentje geinstalleert die een tweetal euro s koste maar daarmee ging het ook niet.

Mvg spirewit
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-11, 00:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Movie player is een app waar je bv gedownloade films heel makkelijk en snel op je ipad/iphone kan zetten en dan bekijken waar en wanneer je wil zonder bv 3G of Wi-Fi verbinding.

Wat je kan downloaden is iswifter; werkt alleen op de ipad; waarom deze app; omdat deze flash ondersteunt, de app zelf is wel niet snel te noemen en scrollen dat gaat bijna niet, je moet dus wat geduld hebben en rustig blijven .
Maar de filmpjes die je op het net vind en niet kan afspelen op je ipad zou je normaal gezien met deze app wel moeten kunnen.
De kans is mss ook groter ook je emails zullen gaan.

iswifter aanschaffen.
  #3  
Oud 09-07-11, 03:01
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Ik gebruik YXPlayer2 op mijn iPad, deze speelt bijna alle filmpjes vanaf Internet en de mail, dit is de gratis lite versie, als hij bevalt kun je de reclamevrije versie kopen
  #4  
Oud 22-07-11, 23:10
toelis toelis is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Achterhoek
Berichten: 10
Standaard

Hoe krijg ik de filmpjes dan te zien ?
  #5  
Oud 23-07-11, 02:11
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Als je erop tikt kies je openen met yxplayer en dan speelt die de fimpjes af.
  #6  
Oud 23-07-11, 16:51
Relativists Relativists is offline
 
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

@apotheosis

Met Movie Player kun je dus snel gedownloade films op je iPad bekijken? Ik heb nu sinds kort een iPad dus ik ben nog niet heel erg bekend met alle apps. Als ik nu een film wil kijken converteer ik het eerst met Handbrake, maar dit neemt wel erg veel tijd in beslag steeds.
  #7  
Oud 23-07-11, 20:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Relativists Bekijk bericht
@apotheosis

Met Movie Player kun je dus snel gedownloade films op je iPad bekijken? Ik heb nu sinds kort een iPad dus ik ben nog niet heel erg bekend met alle apps. Als ik nu een film wil kijken converteer ik het eerst met Handbrake, maar dit neemt wel erg veel tijd in beslag steeds.
Hug?
Een film die gedownload is moet je toch niet gaan converteren?
Ik download vooral avi-dvix-mkv formaten en binnen de 2-3min staan deze op m'n ipad (per film).

Handbreke is volgens mij alleen maar nodig als je ne originele film bv in de winkel hebt gekocht en deze op je ipad wil krijgen, dan heb je handbrake waarschijnlijk wel nodig maar als je gewoon films van het net download zoals mij dan is dat veel makkelijker als je de app movie player download (of avplayer) en dan kan je deze er zoals ik net heb gezegd zeer snel opkrijgen en bekijken.

Wat hebben jullie toch allemaal met dat handbrake gedoe? Zo lopen sukkelen en tijd verspillen .
  #8  
Oud 23-07-11, 21:01
Relativists Relativists is offline
 
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Haha ja nou dat wist ik dus niet! Ik zal zo'n avplayer donwloaden want dat zal me heel wat tijd besparen. Als ik in iTunes avi bestanden wil importeren krijg ik namelijk een bericht "ongeldig bestand". Ik heb toen gegoogled naar een oplossing en kwam toen bij Handbrake uit.

Maar ik dacht al dat moet makkelijker kunnen, dus ik dacht ik vraag het hier eens In ieder geval bedankt!
  #9  
Oud 23-07-11, 22:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Relativists Bekijk bericht
Haha ja nou dat wist ik dus niet! Ik zal zo'n avplayer donwloaden want dat zal me heel wat tijd besparen. Als ik in iTunes avi bestanden wil importeren krijg ik namelijk een bericht "ongeldig bestand". Ik heb toen gegoogled naar een oplossing en kwam toen bij Handbrake uit.

Maar ik dacht al dat moet makkelijker kunnen, dus ik dacht ik vraag het hier eens In ieder geval bedankt!
Bij AVplayer moet ge soms wel eens zoeken voor de ondertitels in te stellen, bij movie player staan deze er meestal meteen automatisch al onder .
En vergeet niet dat als je een losse srt file hebt wat dikwijls bij mij het geval is dan moet ge die dan wel mee converteren samen met bv je avi bestand.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 23-07-11 om 22:48.
  #10  
Oud 23-07-11, 23:31
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
En vergeet niet dat als je een losse srt file hebt wat dikwijls bij mij het geval is dan moet ge die dan wel mee converteren samen met bv je avi bestand.
Dus om de (srt) ondertitel te zien met Movie Player moet je toch eerst de film converteren om de ondertitel erin te krijgen?
  #11  
Oud 23-07-11, 23:43
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
Dus om de (srt) ondertitel te zien met Movie Player moet je toch eerst de film converteren om de ondertitel erin te krijgen?
Ik heb het mss niet goed uitgelegd en zelf wat verward geweest:

Volg gewoon stap voor stap, tis echt poepsimpel;

1)Heb je nu een film in bv avi of mkv formaat ofzo staan? Zoja? Sluit dan je ipad/iphone aan op je pc en open itunes.

2) Zorg ervoor dat je de app movie player (of een andere) hebt gedownload en deze op je ipad/iphone staat en je ook voor alle zekerheid eens gesyncht hebt voor je verder gaat.

3)In je itunes ga je naar je device/apparaten en dan klik je op apps zodat je al je apps te zien krijgt, ga dan naar onderen en dan zal je zien staan; bestandsindeling en daaronder zal je mss enkele apps zien staan en daar moet dan de app movie player (of andere) zien staan.

4)Klik dan op movie player en dan kan je op toevoegen klikken en voila, zo ga je naar je film die bv op je c-schijf ofzo staat en zo klik je je bv avi bestand aan en als er srt file apart bij is ook aanklikken en dan openen klikken en dan begint deze de film te converteren , binnen de 2-3min staat die film op je ipad .


(naar het schijnt zou het met de app avplayer draadloos moeten gaan maar dat heb ik zelf nog nie getest).
  #12  
Oud 15-04-12, 13:16
lowitn007 lowitn007 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik heb het mss niet goed uitgelegd en zelf wat verward geweest:

Volg gewoon stap voor stap, tis echt poepsimpel;

1)Heb je nu een film in bv avi of mkv formaat ofzo staan? Zoja? Sluit dan je ipad/iphone aan op je pc en open itunes.

2) Zorg ervoor dat je de app movie player (of een andere) hebt gedownload en deze op je ipad/iphone staat en je ook voor alle zekerheid eens gesyncht hebt voor je verder gaat.

3)In je itunes ga je naar je device/apparaten en dan klik je op apps zodat je al je apps te zien krijgt, ga dan naar onderen en dan zal je zien staan; bestandsindeling en daaronder zal je mss enkele apps zien staan en daar moet dan de app movie player (of andere) zien staan.

4)Klik dan op movie player en dan kan je op toevoegen klikken en voila, zo ga je naar je film die bv op je c-schijf ofzo staat en zo klik je je bv avi bestand aan en als er srt file apart bij is ook aanklikken en dan openen klikken en dan begint deze de film te converteren , binnen de 2-3min staat die film op je ipad .


(naar het schijnt zou het met de app avplayer draadloos moeten gaan maar dat heb ik zelf nog nie getest).
Ik heb de app ook maat toch werkt het niet om een film aftespelen, ik deed alles wat hierboven stond…
  #13  
Oud 16-04-12, 12:43
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

AcePlayer die speelt ook zelfs nog MKV's al werken die niet allemaal omdat movie apps geen toegang hebben tot de GPU van de iPad/iPhone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geohot the movie gserban Chat en geruchten 1 13-10-10 11:12
Movie. dark_shadow1 Archief 1 02-01-10 00:25
stabilisator voor movie winock iPhone Apps 0 04-10-09 10:29
saw movie theme ??? brifast Jailbreak apps en thema's 12 13-07-08 12:59
Apple The Movie Michael Chat en geruchten 1 25-03-08 19:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:18.