Pages, Keynote toch niet gratis discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds vandaag dus een nieuwe Iphone user, maar als ik via app-store ga kijken naar pages, keynote etc dan moet ik 8,99 euro ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pages, Keynote toch niet gratis
Ik ben sinds vandaag dus een nieuwe Iphone user, maar als ik via app-store ga kijken naar pages, keynote etc dan moet ik 8,99 euro betalen, terwijl het normaal gezien toch gratis is ?
Ik heb me vandaag ook voor het eerst geregistreerd op iCloud. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
How to get all the iWork apps, iPhoto, and iMovie for free on an eligible iPhone or iPad | iMore
Zou op deze manier moeten lukken... Suc6 d'rmee !!!
|
|||
|
|||
Ik kon ze eerst ook niet gratis downloaden, maar gewoon even in- en uitloggen in de iTunes store deed wonderen. "Have you tried turning it off and on again?"
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Geen probleem...
Dan heb je ze bij je eerste bezoek aan de app-store net even gemist... Je krijgt dan namelijk een pagina waarin Apple deze gratis aanbied... |
|
|||
|
|||
Tja @ Wally : sommige nieuwe iphone users klikken te snel door he zoals @ DenIvo gene gemakkelijke ze ... op alles van apple kritiek hebben maar toch heeft hem iphone en ipad
|
|
|||
|
|||
Ik ben geen kuddedier hé cosmoke apple heeft ook zijn fouten en beperkingen, ge moet dat gewoon willen toegeven
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ga ook hier niet beginnen discussiëren hoor Windows stuurt toch ook beta-versies rond van nieuwe windows dacht ik
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple's Keynote en Pages | brent | iPhone Apps | 2 | 16-06-11 08:40 |
|
|