zoek een flash app voor grafics discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumleden, Ik wil de productie van onze zonnepanelen volgen op mijn Iphone 5. Op mijn pc geen probleem daar heb ik adobe flash voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zoek een flash app voor grafics
Beste Forumleden,
Ik wil de productie van onze zonnepanelen volgen op mijn Iphone 5. Op mijn pc geen probleem daar heb ik adobe flash voor zie: zon homepage, maar op mijn Iphone lukt het niet om de grafieken te zien. Wat zoek ik , een app die .swf kan weergeven Nu heb ik al zitten zoeken in de store maar der staan nergens gegevens ivm met .swf ik hoop dat iemand mij helpen dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Adobe Flash wordt in iOS in ieder geval niet ondersteund.
|
|
|||
|
|||
Je kan ook altijd Puffin browser installeren, deze geeft de grafieken wel weer. Perfecte oplossing voor het bekijken van flash-sites...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zoek een app voor RAM usage (geen SBSettings) | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 9 | 16-02-13 13:52 |
'Ik zoek een app die om de dag!! een notificatie geeft. | coenheem | iPhone Apps | 5 | 22-01-13 23:10 |
Ik zoek een Bluetooth app voor marketing | GedeMo | iPhone algemeen | 1 | 17-12-12 09:55 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Kan je met Flash een app voor de iPhone ontwikkelen? | alchemist | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 22-08-08 01:35 |
|
|