zoek een app voor RAM usage (geen SBSettings) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb inmiddels heel SBSettings verwijderd omdat ik nu Auxo gebruik. Ik heb Auxo nu zo ingesteld dat als ik mn AppSwitcher omhoog haal, hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zoek een app voor RAM usage (geen SBSettings)
Ik heb inmiddels heel SBSettings verwijderd omdat ik nu Auxo gebruik. Ik heb Auxo nu zo ingesteld dat als ik mn AppSwitcher omhoog haal, hij eerst de Toggles laat zien (en dus niet standaard eerst de Apps)
Maar ik zou graag nu en dan wel mn RAM Usage willen monitoren (ivm gebruik van Themes e.d.) Nu weet ik dat dat kan met SBSettings, maar die heb ik dus verwijderd. Zijn er nog andere Apps die dat presenteren? Liever niet permanent in het NotificatieCentrum aanwezig. Hoor 't graag! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ikzelf gebruik WeeKillBackground van Bigboss repo. Kleine button in je notificatie centrum dat alle apps, behalve de app waar je op dat moment in zit, sluit.
|
|
|||
|
|||
ik heb het niet over een killbackground app/tweak (want die zit al in Auxo die ik gebruik) Ik heb het over het zien (monitoren) van het RAM gebruik in MB's. Dit heeft niets te maken met de door jouw beschreven tweak.
Maar thanks voor t meedenken in ieder geval! |
|
||||
|
||||
Bedankt voor het topic, ik zoek er ook een. Springtomize heeft deze functie, maar bij mij werkt die nooit. Ik heb er nog eentje gevonden, RAMprovider (of andersom) of zoiets, maar die werkt ook niet goed. Kortom: alleen SBSettings lijkt hierin geslaagd te zijn, de rest van de ontwikkelaars lukt het maar niet. Ik wil echter geen bloatware en dat is bijna het enige wat SBSettings voorstelt als je Springtomize en NCSettings hebt.
|
|
|||
|
|||
thanks voor de info Bubbly, dan maar voorlopig even wachten op een ontwikkelaar die zoiets kan maken!
|
|
|||
|
|||
Disk Space & Memory usage for iOs Free, van Appventions.
Monitort het gebruik van je geheugen in een paar categorieën, niet app per app. Is dit voldoende ? De app is verkrijgbaar in de gewone appstore. |
|
|||
|
|||
dankje voor de tip haelewyn.
Ik heb die App uit de AppStore even vergeleken met wat SBSettings aangeeft qua RAM verbruik...er zit soms een verschil van 80 a 100 MB in. Nu is de vraag, welke is meer betrouwbaar, de waarde die SBSettings aangeeft of die van de app uit de AppStore!? |
|
|||
|
|||
Citaat:
SysInfoPlus uit Cydia is naar mijn ervaring de meest betrouwbare. Helaas crasht die app op een iPhone 5 (maar niet op een iPhone 3GS, 4 en 4S). |
|
|||
|
|||
Geert : In de app die ik beschreef zit al een categorie Unused en dan nog Free memory. Als je beide optelt kom je misschien bij een logisch cijfer uit ?
|
|
|||
|
|||
dankje voor je tip wat betreft SYSinfoPlus @Timosha, die had ik ook begin deze week geprobeerd, crash inderdaad.
Zit me hier helemaal suf te rekenen @haelewyn! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'Ik zoek een app die om de dag!! een notificatie geeft. | coenheem | iPhone Apps | 5 | 22-01-13 23:10 |
Ik zoek een Bluetooth app voor marketing | GedeMo | iPhone algemeen | 1 | 17-12-12 09:55 |
App om data usage te monitoren? | Davert | iPhone Apps | 4 | 24-06-12 12:32 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
|
|