Xcon zorgt ervoor dat Facebook en youtube crashen. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn ipad retina gejailbreaked. Hierna heb ik xcon geinstalleerd zodat ik via horizon tv kan kijken. Echter zodra ik xcon installeer crashen facebook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Xcon zorgt ervoor dat Facebook en youtube crashen.
Ik heb mijn ipad retina gejailbreaked. Hierna heb ik xcon geinstalleerd zodat ik via horizon tv kan kijken. Echter zodra ik xcon installeer crashen facebook en youtube bij mij constant.
Is dit een bekend probleem en zijn er oplossingen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hey Franco
Hier ook Xcon geinstalleerd vanwege horizon maar bij mijn wekt facebook gewoon goed en youtube ook, meschien Xcon keertje herinstalleren |
|
|||
|
|||
heb ik al geprobeerd. Inclusief een nieuwe jailbreak en herstel van het systeem.
|
|
|||
|
|||
hier werkt Xcon i.c.m. mijn Horizon App ook uitstekend
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCal melding zorgt ervoor dat iMac aanspringt | Scirocco | iPhone algemeen | 7 | 11-05-12 04:25 |
hoe ervoor zorgen dat het scherm niet draait | omed4life | Archief | 4 | 24-03-10 18:12 |
iPhone: Hoe ervoor zorgen dat baseband niet word vernieuwd?? | mematii | Jailbreak | 4 | 31-12-09 10:31 |
Hoe zorg je ervoor dat mensen geen voicemails inspreken? | TheStijg | Chat en geruchten | 3 | 31-01-09 01:40 |
|
|