iCal melding zorgt ervoor dat iMac aanspringt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds eergisteren iCloud geactiveerd op mijn iMac en iPhone 4. Hierbij heb ik ook ervoor gekozen om de agenda te delen. Het probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCal melding zorgt ervoor dat iMac aanspringt
Ik heb sinds eergisteren iCloud geactiveerd op mijn iMac en iPhone 4.
Hierbij heb ik ook ervoor gekozen om de agenda te delen. Het probleem wat ik heb is echter dat mijn iMac aanspringt, als er een melding is via iCal. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen, zodat mijn iMac niet meer aanspringt, en ik wil wel graag de agenda gebruiken op zowel mijn iPhone als iMac. Kan iemand mij hiermee helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt waarschijnlijk WOL (Wake On Lan) ingeschakeld. Schakel dat uit in Preferences -> Energy Saver.
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Hallo Timosha,
Bedankt voor jouw snelle reactie. Ik heb gekeken bij Prefences -> Netwerk, maar waar kan ik WOL precies vinden? Wat geactiveerd is, is Wi-Fi |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie.
Ik zit op een iMac, en heb niet de functie van 'Power Adapter'. Ik heb een bijlage toegevoegd, wat ik te zien krijg. Moet ik aanvinken: Schakel sluimerstand uit voor netwerktoegang? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De functie: Schakel sluimerstand uit voor netwerktoegang, stond niet aangevinkt, en mijn iMac springt aan, als iCal een melding geeft.
|
|
||||
|
||||
Een alternatieve optie is om alle meldingen in iCal uit te schakelen. In ieder geval totdat je de oplossing vindt.
iCal > Voorkeuren (CMD + ,) > Geavanceerd > Schakel alle meldingen uit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchronisatie probleem iCal (iMac --> iPhone) | Willem4s | iPhone algemeen | 5 | 09-01-12 17:27 |
iCal synchronisatie vraag (iMac --> iPhone) | Willem4s | iPhone Apps | 4 | 05-01-12 16:23 |
hoe ervoor zorgen dat het scherm niet draait | omed4life | Archief | 4 | 24-03-10 18:12 |
iPhone: Hoe ervoor zorgen dat baseband niet word vernieuwd?? | mematii | Jailbreak | 4 | 31-12-09 10:31 |
Hoe zorg je ervoor dat mensen geen voicemails inspreken? | TheStijg | Chat en geruchten | 3 | 31-01-09 01:40 |
|
|