Locatievoorziening instelling veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist bekeek ik een mobiele website op mijn iPod Touch. De mobiele website vroeg om mijn locatie (voor het weerbericht op m'n GPS locatie), ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Locatievoorziening instelling veranderen
Zojuist bekeek ik een mobiele website op mijn iPod Touch. De mobiele website vroeg om mijn locatie (voor het weerbericht op m'n GPS locatie), ik drukte toen perongeluk op 'Sta niet toe'. Maar eigenlijk was mijn bedoelingop OK te drukken...
Wanneer ik de webapp/safari sluit onthoudt de iPod de instelling nog steeds. Hoe kan ik dit veranderen zodat ik de website wel toe sta mijn GPS locatie te gebruiken? In Instellingen -> Locatievoorzieningen vind je alleen de apps, en het verwijderen van cookies e.d. en een reboot leverde ook al geen resultaat op. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Instellingen in de app zelf.
|
|
|||
|
|||
Het is gewoon een mobiele website (ofwel webapp), dus geen app uit de App Store
|
|
||||
|
||||
Kijken op de website dan.
|
|
|||
|
|||
Als ik naar de website ga wordt er niet meer gevraagd of de website de locatie mag gebruiken omdat ik op Sta niet toe heb gedrukt.
Ik wil die instelling dus veranderen (naar wel toe staan) |
|
||||
|
||||
Ga er eens op via de computer.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe heb je dat aangepakt? ik ben pas gaan gebruiken, is bij mij ook niet mogelijk viainstellingen te wijzigen. kan je me stap voor stap vertellen hoe je de cookies en cache leegmaakt?
|
|
||||
|
||||
Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Locatiewaarschuwingen opnieuw instellen
Dit zou het moeten doen. Ik geloof alleen wel dat dit óók je hele "Locatievoorzieningen" instellingen reset. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan mijn werkgever mij overal volgen met locatievoorziening? | pip65 | iPad algemeen | 9 | 04-02-12 18:45 |
iPhone: Locatievoorziening na jailbreak | milan13 | Jailbreak | 6 | 03-01-12 20:00 |
Locatievoorziening & Kosten | CirroX | iPhone Navigatie | 3 | 16-11-10 23:44 |
Instelling iTunes | crunch | Archief | 1 | 26-02-08 21:14 |
TTY instelling | sportwereld | iPhone algemeen | 6 | 22-12-07 20:16 |
|
|