GPS App voor thuisblijvers discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ga binnenkort met de auto op vakantie naar Turkije. Ik zoek een app waarin mijn familie mij realtime kunnen volgen via GPS. Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GPS App voor thuisblijvers
Hoi,
Ik ga binnenkort met de auto op vakantie naar Turkije. Ik zoek een app waarin mijn familie mij realtime kunnen volgen via GPS. Is hier een app voor die goed werkt? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of je gebruikt 'zoek mijn vrienden' maar dat is alleen voor iphones en ipads en diegene moet ook die app hebben, plus je moet m toestemming geven om je te volgen. Meer kan ik zo snel niet noemen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen wil ik geen gebruik maken van 3g.. aangezien ik naar het buitenland ga reizen. MEnsen moeten mij kunnen volgen op GPS. Dus dat mijn app aanblijft op GPS. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is een one-way-signal. Oftewel, jij ziet waar jij bent, maar de gps-sattellieten kunnen dat niet door communiceren naar commerciële apparaten. Jij moet dus gebruik maken van internet.. Je zou bij t-mobile bijvoorbeeld een dagpas zone 1 kunnen kopen voor europese landen en dagpas 2 of 3 voor de andere landen, zoals jugoslavie. Ook hebben de meeste OMV tankstations free Wi-Fi beschikbaar Ps: je doet er beter aan als je via Hongarije rijdt, minder 'deuren' en minder tolwegen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
jammer dat er dus geen app is die het zonder 3 g kan. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik weet niet hoe duur mobiel internet is in Turkije, maar het lijkt me dat het veel voordeliger is dan in Nederland. Ik zou me eerder zorgen maken over je batterij, die veel sneller leeg zal gaan als je continu je positie verstuurt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPS accessoire en app voor iPhone van Emprum | fpoels | iPhone Apps | 0 | 23-06-13 13:38 |
App voor GPS wandelingen? | Sub-zer0 | iPhone Apps | 1 | 11-02-10 14:25 |
App voor de Pasen: GPS Easter Egg | iActiveMovies | iPhone Navigatie | 1 | 12-04-09 23:41 |
|
|