Installeren apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wil ik een app installeren op mijn iPhone 5s dan zie ik wel dat de app geïnstalleerd wordt maar zodra deze klaar is verdwijnt de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installeren apps
Wil ik een app installeren op mijn iPhone 5s dan zie ik
wel dat de app geïnstalleerd wordt maar zodra deze klaar is verdwijnt de icoon en kan hem niet meer terugvinden. In itunes zie ik wel dat deze geïnstalleerd is maar helaas niet te zien Graag een reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook maar dan met mijn iPhone 4s en weet niet hoe ik dit kan oplossen? graag hulp
|
|
|||
|
|||
En als je in spotlight naam van app intikt? Vind ie m dan wel ??
|
|
|||
|
|||
hoe bedoel je ik ben niet zo heel handig hier mee
|
|
|||
|
|||
Druk eerst op de home button en trek vervolgens je scherm omlaag, daar zie je nu erm zoekbalk en je toetsenbord komt boven.
Toets naam van de 'onvindbare' app in en kijk of die daar wel staat. Anders heb je met je pc via itunes gedownload en nog niet met je tel gesynced. Dan komt 'ie ook nie op je tel terecht |
|
|||
|
|||
Ik heb een 5 s met dat probleem en met de 4 s geen problemen gehad
|
|
|||
|
|||
Niemand een oplossing???
Help Heb mijn iphone opnieuw geinstalleerd en nu is het weer goed Laatst gewijzigd door Ceesre; 05-01-14 om 00:42. Reden: Herstel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps installeren? | julos | Jailbreak apps en thema's | 4 | 05-08-10 10:05 |
|
|