Foto croppen tot vierkant discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben al een tijdje op zoek naar een app die een rechthoekige foto cropt naar een vierkant formaat, maar wel met behoudt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto croppen tot vierkant
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een app die een rechthoekige foto cropt naar een vierkant formaat, maar wel met behoudt van alle gegevens. Dus met uiteindelijk een rechthoekige foto in een vierkant en dat het vierkant een witte (of andere kleur) krijgt. Zie voorbeeld voor extra inzicht.. Screenshot by Lightshot (rood kader is de foto, witte achtergrond de rest van de foto) Hoop dat iemand het weet, kan het hier op het forum ook niet vinden.. Groet, Patrick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Bij het installeren van IOS 7 krijg je die functie automatisch mee. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie nog een foto met wat ik bedoel; Screenshot by Lightshot |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou zo ook niet weten hoe dit op te lossen. Wellicht zijn hier foto apps voor die dat kunnen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor het combineren van meerdere foto's tot één foto | RBRCH | iPhone Apps | 5 | 06-12-12 15:35 |
Vierkant in scherm iphone 5 | Dieter17 | iPhone algemeen | 6 | 06-11-12 10:24 |
Vierkant tekentje met gat voor provider logo | Guest-20201028093429 | iPhone algemeen | 11 | 21-08-08 23:24 |
|
|