Vierkant in scherm iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het opstarten van mijn iphone 5 komt er telkens een vierkantje op. Ik moet er telkens dubbel op klikken als ik iets wil indrukken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vierkant in scherm iphone 5
Bij het opstarten van mijn iphone 5 komt er telkens een vierkantje op.
Ik moet er telkens dubbel op klikken als ik iets wil indrukken. Hoe kan ik dit verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
screenshot? want ik kan er mij niks bij voorstellen...
|
|
|||
|
|||
Het is een vierkant dat rond je app verschijnt als je erop duwt.
en dan zegt hij telkens wat het is, kan ook niet scrollen in mijn menu.. |
|
|||
|
|||
Volgens mij bedoelt hij de 'tweede homobutton' zoals ik dat noem... Je krijgt een paar optie's als je op die knop duwt, toch? Je kan deze knop gewoon verwijderen door je instellingen aan te passen. Gewoon even zoeken en dan vind je 't wel!
|
|
|||
|
|||
Nee, dat is het ook niet..
Als ik naar mijn instellingen wil duw ik op instellingen en dan wegt hij instellingen. en dan moet ik daar op dubbelklikken voor in het menu te gaan. Kan ook niet scrollen in mijn menu. |
|
|||
|
|||
je hebt waarschijnlijk voice over aan staan. probeer is om 3x je home button achter elkaar te klikken. dan wordt voice over uitgeschakeld.
|
|
|||
|
|||
Jep seker weten voice over, heb het zelf ook wel eens aan gehad terwijl ik geen idee had wat het was, erg vervelend!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! | Achillias | iPhone algemeen | 22 | 06-11-12 10:26 |
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! | Achillias | iPad algemeen | 5 | 09-01-12 00:01 |
iPhone: Iphone 4 blijft in opstart scherm (niet apple scherm) | marc1971 | Jailbreak | 3 | 07-12-11 16:18 |
Vierkant tekentje met gat voor provider logo | Guest-20201028093429 | iPhone algemeen | 11 | 21-08-08 23:24 |
|
|