iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Helaas heeft mijn vriendin haar iPhone 4S laten vallen, aangezien dit niet onder de Apple garantie valt ben ik eigenlijk op zoek naar advies ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm!
Hallo,
Helaas heeft mijn vriendin haar iPhone 4S laten vallen, aangezien dit niet onder de Apple garantie valt ben ik eigenlijk op zoek naar advies voor een goede onderneming die originele Apple displays verkoopt. Kan iemand mij een website of bedrijf aanraden die uitsluitend met Apple onderdelen werkt en niet handelt in replica's, aangezien het hierom een Retina display gaat en ik niet met troep opgezadeld wil worden. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dan moet je dus gewoon naar apple en de volle pond betalen .
|
|
|||
|
|||
overbodige vraag dat staat er toch bij
|
|
|||
|
|||
Dat is geen overbodige vraag aangezien elke onderneming op het internet te kennen geeft dat zij in originele schermen handelen terwijl het niet zo blijkt te zijn. Dat had je jezelf ook ten rade kunnen vragen.
Laatst gewijzigd door Achillias; 14-12-11 om 13:43. |
|
|||
|
|||
Citaat:
dan heeft vragen naar de bekende weg ook geen zin . als er geschreven wordt dat er alleen originele onderdelen worden gebruikt ,en je vraagt aan zelfde persoon of het origineel is dan krijg je dus hetzelfde antwoord . Dat had je dus zelf kunnen bedenken . Dussss Dan moet je dus gewoon naar apple en de volle pond betalen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zij gebruiken inderdaad originele Apple onderdelen, vandaar dat de herstellingen ook duurder zijn dan bij die achterkeukendeskundologen met hun origineel nagemaakte neponderdelen. |
|
|||
|
|||
duurder wil niet altijd zeggen origineel.
Maar waarom ga jedan niet gewoon naar smartphone terug je hebt daar goede ervaringen mee zeg je zelf . |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
JandeVoer dat schrijft de topic starter: Achillias niet over Smartphone maar Timosha!
|
|
||||
|
||||
Bij Apple hoef je niet de volle pond te betalen. Bel ze eens en vraag wat de mogelijkheden zijn. Bel ook je verzekeringsmaatschappij eens om te kijken wat je eventueel vergoed krijgt. Heb je hem misschien aangeschaft met een creditcard? Dan heb je vaak 180 dagen volledige dekking. Als het binnenshuis is gebeurd kan het onder je inboedelverzekering vallen. En als je op vakantie was, wordt dit gedekt door je reisverzekering. Eerst even rustig op een rijtje zetten, voordat je zelf gaat klussen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de iPhone is DE telefoon die je eigenlijk standaard moet verzekeren bij aanschaf. Ik heb dit nu al zo vaak zien gebeuren bij mensen om mij heen!
|
|
|||
|
|||
oei, en ik was mij net aan het afvragen of je eigenlijk wel zo'n hoesje of bumper nodig hebt...
|
|
|||
|
|||
Ik ben bang dat jouw advies "mosterd na de maaltijd is" in het Hollands, of "vijgen na Pasen" in het Vlaams
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 15-12-11 om 17:33. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ps een oem retina scherm voor iphone 4 heb je al vervangen voor 80 euro.
dus wat is dan verstandig verzekeren of laten repareren ...?? bij vervanging krijg je bijna altijd een refurbished exemplaar terug.. |
|
|||
|
|||
hallo
ik heb mijn iphone 4s wit ook net nieuw ! en jahoor laten vallen!! ik dacht dat ik verzekerd was maar niet dus !! maar heb het gister kunnen laten maken voor maar 75 euro ( goedkoper dan als ik hem toch verzekerd had) 14 aansluitkosten + 10 pm ( heb hem nu 3 maanden dus x3 ) + 50 eigenrisico elke keer als er iets gebeurt!! ik ben naar de zwarte markt geweest in beverwijk ( als dat in de buurt is zou ik zeker een gokje wagen) su6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! | Achillias | iPad algemeen | 5 | 09-01-12 00:01 |
gebroken scherm | jeroendevriese | iPhone algemeen | 0 | 14-08-11 23:23 |
Scherm gebroken | keesdr | iPhone algemeen | 9 | 11-02-11 17:34 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
Scherm gebroken, verzekeringswerk en -eisen | Charles Nasi | iPhone algemeen | 6 | 17-01-09 11:41 |
|
|