Als ik een app cadeau doe kan diegene dan die app daarna weer downloaden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden Ik weet niet heel zeker of deze topic hier moet maar toch. Ik wil iemand een cadeau geven via de appstore. Maar mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als ik een app cadeau doe kan diegene dan die app daarna weer downloaden
Beste leden
Ik weet niet heel zeker of deze topic hier moet maar toch. Ik wil iemand een cadeau geven via de appstore. Maar mijn vraag is,komt deze app dan ook in haar aankopen. Dus als ze haar iphone herstelt kan ze hem dan weer via de appstore downloaden? En ik hem ook downloaden Mvg werkpaard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De ontvanger van het cadeautje kan de app steeds opnieuw downloaden indien nodig. De app staat ook in de aankopen. De schenker, jij dus, kan die app nooit gratis downloaden.
|
|
|||
|
|||
Okay dankjewel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als ik een foto maak en dan verzenden doe, geeft die GEEN Facebook aan. | charlottevdijk | iPhone algemeen | 2 | 15-08-12 09:28 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
|
|