//

probleem mail sync echange server

probleem mail sync echange server discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone al enkele jaren gesynchroniseerd met de exchange server op mijn werk. sinds een aantal weken ervaar ik regelmatig dat sommige mailtjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-02-14, 22:09
kv41282 kv41282 is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard probleem mail sync echange server

Ik heb mijn iphone al enkele jaren gesynchroniseerd met de exchange server op mijn werk. sinds een aantal weken ervaar ik regelmatig dat sommige mailtjes niet op mijn iphone binnenkomen en als ik dan in mijn outlook op het werk kijk staan er wel een aantal nieuwe mailtjes.

Soms zijn het gewoon hele nieuwe mailtjes (nieuwe onderwerpen) maar het komt ook voor dat er bijvoorbeeld een REspons en ForWarD mail niet binnen komt en dat de reactie daarop wel weer binnen komt. Zo zit er een "hik" in de historie.

De mail staat ingesteld als push.

Heeft er iemand een idee wat hier de oorzaak kan zijn, van mijn "vermiste" mailtjes?

Gr kim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-02-14, 16:32
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Heb je al eens geprobeerd om die mailaccount te verwijderen en eens opnieuw toe te voegen?
Dat wil wel eens vreemde problemen oplossen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? IMECer iTunes 25 04-08-11 00:22
Echange Mail op de Iphone, ene account wel andere niet aengel iPhone algemeen 2 12-08-10 15:27
Sync met MDaemon server maartenn iTunes 6 18-05-10 14:17
Kerio Mail Server 6.7.2 exchange sync met iphone cyber2001 iTunes 1 12-01-10 00:23
Sync met Echange account op zaak Brum iTunes 18 25-09-08 15:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:27.