Spotify vs Deezer vs iTunes Match discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik wil graag m'n muziek willen gaan streamen i.p.v. opslaan op m'n iPhone zelf. Nu was mijn vraag, wat zijn jullie ervaringen qua ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spotify vs Deezer vs iTunes Match
Hallo iedereen, ik wil graag m'n muziek willen gaan streamen i.p.v. opslaan op m'n iPhone zelf. Nu was mijn vraag, wat zijn jullie ervaringen qua dataverbruik bij de verschillende 'aanbieders'?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik was inderdaad ook opzoek naar hoeveel data er verbruikt wordt door iTunes match.
Indicatie zou mooi wezen. |
|
|||
|
|||
Ik heb deezer van t-mobile en ik ben zeer te spreken hierover!
|
|
|||
|
|||
ik heb ook Deezer via T-mobile en dit werkt super. Nu heb ik wel een aantal veelbeluisterde nummers lokaal op m'n iphone opgeslagen, dus geen dataverbruik. Zo af en toe dan stream ik wel nummer, maar dan gaat het ook vrij hard met de MB's. Ik kan helaas geen harde cijfers geven over het verbruik, omdat ik dat simpelweg te weinig doe.
In Deezer kun je wel kiezen uit 2 verschillende kwaliteitsniveaus, waarbij het HQ niveau uiteraard de meeste MB's verbruiken. |
Labels |
dataverbruik, muziek, spotify, streamen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes match VS. Spotify | denman80 | iTunes | 9 | 09-02-12 11:42 |
iTunes Match - Match resultaat verbeteren | Jurry80 | iCloud | 8 | 28-01-12 04:27 |
|
|