Werking woordvoorspelling verschilt per taal discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) In de instelling Engels of Duits verschijnt er een balk boven het toetsenbord met een verbluffend goed werkende voorspelling. Bij het zetten van leestekens worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werking woordvoorspelling verschilt per taal
In de instelling Engels of Duits verschijnt er een balk boven het toetsenbord met een verbluffend goed werkende voorspelling. Bij het zetten van leestekens worden spaties automatisch weggehaald; werkt allemaal snel en intuïtief. In de Nederlandse instelling krijg je van die suggesties die zwevend bij de tekstregel hangen. Gaat allemaal wat stroever en is veel foutgevoeliger.
Is dit voor Nederlands ergens instelbaar? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De Nederlandse taal is gewoon een moeilijke taal voor woordvoorspelling etc.
|
|
|||
|
|||
Dat betwijfel ik, maar dat is mijn vraag niet. In Nederlands moet je foute voorspellingen wegklikken anders staan ze er; in de andere talen mag je een meestal goede suggestie aantikken.
|
|
|||
|
|||
Lijkt een beetje op de functionaliteit van de jailbreak tweak ManualCorrect. Maar jij hebt natuurlijk nooit een jailbreak gebruikt en al helemaal geen backup teruggezet met jailbreak restanten.
|
|
|||
|
|||
Dat vermoed je correct. Het verbaast me zo dat de software in NL zo verschilt van andere talen; met name dat omgekeerde principe.
|
|
|||
|
|||
Ja treurig dat het voor NL taal niet zo mooi werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Woordvoorspelling uitschakelen lukt niet | marcla | iPad algemeen | 3 | 05-04-12 00:42 |
Windows: synchronisatie iPhone verschilt van iPod | feunie | iTunes | 0 | 19-05-10 19:22 |
|
|