Hoe app geschiedenis verwijderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Hay day ooit gedownload en verwijderd. Wil het nu weer downloaden maar dan helemaal opnieuw beginnen en niet vanaf het punt dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe app geschiedenis verwijderen
Ik heb Hay day ooit gedownload en verwijderd. Wil het nu weer downloaden maar dan helemaal opnieuw beginnen en niet vanaf het punt dat ik het heb verwijderd. Hoe kan dit?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je dat zelf in de app zelf moet doen of je moet even ifunbox downloaden. Dan kun je in de app zelf komen zonder tejailbreaken
|
|||
|
|||
Citaat:
Als die melding er niet komt, verwijder je de app en kies je er voor om hem ook uit gamecenter te verwijderen. Daarna terug installeren en je begint opnieuw |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
appstore aankoop geschiedenis verwijderen | Roy94 | iPhone Apps | 1 | 18-01-14 18:12 |
iphone 4 sms geschiedenis verwijderen | ferdiron | iPhone algemeen | 1 | 19-06-12 18:36 |
Hoe kun je een app verwijderen? | Vannielstelrooy | iPad algemeen | 6 | 08-01-12 17:37 |
hoe de geschiedenis wissen... | marcelleke | Archief | 1 | 16-02-08 19:27 |
|
|