Iphone geeft andere ID aan als ik whatsap wil updaten??? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik whatsapp wil updaten krijg ik een ander Apple ID te zien. Als ik me andere apps update lukt het wel met me huidige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone geeft andere ID aan als ik whatsap wil updaten???
Als ik whatsapp wil updaten krijg ik een ander Apple ID te zien. Als ik me andere apps update lukt het wel met me huidige Apple ID.
Wie kan mij helpen. Gaat om een iphone 4S |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dan is WA destijds aangekocht met dat Apple ID wat wordt weergegeven. Apps zijn gekoppeld aan een uniek Apple ID en dit is niet te omzeilen.
|
|
|||
|
|||
Kan ik dan watsapp verwijder en opnieuw "kopen" installeren ?
|
|
|||
|
|||
Ja dat kan, maar dan zit je wel vast aan de jaarlijkse kosten van 0,89 euro. Die wijziging van gratis naar betaald is een aantal maanden geleden ingevoerd. Uiteraard nog zeer goedkoop, maar toch
|
|
||||
|
||||
Niet noodzakelijk...
Tenminste voor zover je hetzelde telefoonnummer gebruikt en dit bij whatsapp geregistreerd stond voor de wijziging...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes geeft foutmelding als in ipad wil synchroniseren | mvannassau | iPad algemeen | 4 | 03-04-13 11:05 |
Hoe geeft ik mijn apple ID als gehackt aan? | lex789 | iPad algemeen | 1 | 21-09-12 19:41 |
Belsignaal geeft als koptelefoon aan | v1tje | iPhone algemeen | 1 | 24-05-12 13:50 |
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil | mikeh | Archief | 2 | 11-01-09 12:45 |
Windows: Itunes geeft 1,88 GB 'andere ruimte' aan?? | futzie | iTunes | 2 | 13-02-08 16:47 |
|
|