//

Gmail app werkt niet meer!

Gmail app werkt niet meer! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen werkt de Gmail-app zowel op mijn Iphone (5) als Ipad (4) ineens niet meer terwijl ik wel gewoon bij mijn Gmail ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-14, 23:09
lovephone lovephone is offline
• iOS 11.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: midden Nederland
Berichten: 30
Exclamation Gmail app werkt niet meer!

Sinds een paar dagen werkt de Gmail-app zowel op mijn Iphone (5) als Ipad (4) ineens niet meer terwijl ik wel gewoon bij mijn Gmail kan op mijn laptop.

Als ik de app wil openen; komt er enkel het ''laden''tekentje van google te staan.

Ik heb de Gmail app verwijderd en opnieuw erop gezet maar zonder resultaat helaas!

Wie snapt dit en/of heeft de oplossing???!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-04-14, 19:56
Afstkla Afstkla is offline
• iOS 7.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

Als ineens zowel je iPhone als je iPad niet meer functioneren, dan ga ik er van uit dat het niet aan je devices ligt, maar aan je internet. Heb je al eens geprobeerd of het wel werkt op een ander netwerk?
  #3  
Oud 07-04-14, 13:39
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Misschien heb je een verouderde versie van de app of je software op iphone en ipad geupdate waardoor die het niet meer doet... Misschien handig als je je Gmailaccount toevoegt aan je standaard mailapplicatie die je op je devices hebt. Krijg je alles overzichtelijk op 1 plek binnen(als je meerdere emailadressen hebt naast gmail).
  #4  
Oud 13-04-14, 10:59
lovephone lovephone is offline
• iOS 11.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: midden Nederland
Berichten: 30
Standaard

Bedankt voor jullie reacties.
Het is inmiddels opgelost gelukkig nadat ik een poosje had gewacht na poging tot openen van de Gmail app kwam er ineens een vraag over mijn account en toen ik weer opnieuw had ingelogd was op deze manier op beiden apparaten het probleem ineens verholpen.

Het lag in ieder geval dus niet aan mijn internet en ook niet aan de update van software of van de Gmail app zelf....heel vreemd maar goed heel blij dat t weer opgelost is
  #5  
Oud 16-04-14, 08:27
Topdude Topdude is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 83
Standaard

Sinds update 3.0.1 werkt mijn app niet meer. iPhone 5s, 7.0.6 Aanklikken en hij sluit direct af. Vorige versie terug gezet en hij deed het weer. Daarna maar afgewacht op versie 3.0.2. Die erop gezet, maar helaas, opnieuw geen succes: aanklikken en sluit direct af. Ik wilde weer terug naar laatste werkende versie, maar dat werkt nu ook niet meer.
Foon herstart, verwijderen app etc. etc, niets werkt meer.
Suggesties zeer welkom.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gmail werkt niet meer in standaard maill app Apple pebbie iPad algemeen 4 14-01-14 09:34
Email (gmail ) werkt niet meer albeba72 iPhone algemeen 6 27-03-13 23:11
Gmail Push werkt niet meer IOS 4.2.1 arts24 iPhone algemeen 4 03-01-11 16:27
Gmail account werkt niet meer op iPhone Furies iPhone algemeen 2 11-11-10 13:41
Gmail via push werkt niet meer goed Ciao iPhone algemeen 40 12-11-09 19:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:22.