hoe kan ik een csv bestand ophalen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) In één van mijn iphone apps kan ik een csv bestand maken in documenten of een csv bestand maken op icloud. De bestanden worden aangemaakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe kan ik een csv bestand ophalen
In één van mijn iphone apps kan ik een csv bestand maken in documenten of een csv bestand maken op icloud.
De bestanden worden aangemaakt en staan in de app, maar op beide manieren weet ik niet hoe ik dit bestand kan terugvinden op mijn computer. Kan iemand mij hiermee helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt, dankjewel, ik was al vanaf januari aan het tobben!
|
|
|||
|
|||
Apps zijn in itunes niet meer zichtbaar. Is er nu geen mogelijkheid meer de csv bestanden in te zien?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Hoe kan ik gewiste video op iPhone 4 weer ophalen? | josjepollmann | Muziek, foto & video | 1 | 17-03-14 15:26 |
Hoe kan ik per ongeluk verwijderde notities weer ophalen | Havermeulen | iPhone algemeen | 2 | 29-04-13 17:27 |
Hoe een dreamboard ZIp theme bestand installeren | VjT | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-02-13 15:21 |
Hoe krijg ik een bestand op Iphone? | missvirusje | Archief | 1 | 10-01-09 20:46 |
Hoe kom ik aan een .ipsw bestand | daaf | Archief | 4 | 24-08-08 01:21 |
|
|