iTube downgraden. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds een week cashed mijn iTube niet meer, nadat ik hem opnieuw heb geïnstalleerd. Nu is dit een bekend probleem en iedereen heeft er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTube downgraden.
Hallo,
Sinds een week cashed mijn iTube niet meer, nadat ik hem opnieuw heb geïnstalleerd. Nu is dit een bekend probleem en iedereen heeft er last van. We moeten natuurlijk op een update komen en niemand weet wanneer die er aan komt. Ik mis de app en ik merk dat ik hem vaak gebruik. Dus mijn vraag aan jullie op het forum is: is er een mogelijkheid om mijn iTube app te downgraden? Ik wil geen alternatief programma omdat ik nou eenmaal dol ben op iTube. Ik hoop snel van jullie te horen. Mvg, Yoeri |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben nieuw hier dus weet niet of dit de juiste plek is om mijn vraag te stellen, maar ik doe het toch
Kan je op itube alle video's vinden die ook te vinden zijn in je YouTube App? En kan je hiermee nog steeds youtube videos downloaden? |
Labels |
cashed, downgrade, downgraden, iphone 4, itube |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
virus itube? | soepjes | iPhone algemeen | 5 | 20-04-14 19:11 |
5s cached niet met itube..... | Matje88 | iPhone algemeen | 3 | 05-02-14 08:37 |
Synhroniseren app ITube op Ipad met Iphone? | Ronnn | iPad algemeen | 4 | 20-12-13 18:01 |
iPhone: 4.3.4 downgraden nr 4.3.3. | fiestaboyke | Jailbreak | 17 | 06-11-11 14:46 |
Alle iDevices: Downgraden | MikailOzen | Jailbreak | 3 | 28-08-11 18:50 |
|
|