Whatsapp bericht doorsturen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een video die ik zelf via whats app verstuurd heb aan mijn dochter ook nog doorsturen aan een ander persoon. De video staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp bericht doorsturen
Ik wil een video die ik zelf via whats app verstuurd heb aan mijn dochter ook nog doorsturen aan een ander persoon. De video staat niet meer in mijn filmrol (ik heb hem per ongeluk gewist), maar wel in het whatsapp bericht aan mijn dochter. Hoe doe ik dit nu? In elk geval wil ik zelf de video graag weer terug in mijn filmrol. Ik heb al van alles geprobeerd....
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Doorsturen:
-onderaan 'chats'tappen -tap op de naam van je dochter -tap dan bovenaan op de naam van je dochter -bekijk alle media -tap de gewenste video -linksonderaan het vierkantje met pijltje naar boven -stuur door via Whatsapp (voor het opslaan op je eigen telefoon tap je 'bewaar video') -tappen op de naam naar wie je wilt doorsturen |
|
|||
|
|||
Heel erg bedankt! Het is me gelukt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen melding van nieuw bericht bij Whatsapp?? | frankmim | iPhone Apps | 1 | 27-11-10 12:18 |
Ontvangen SMS bericht DOORSTUREN | serge zoom | Archief | 3 | 30-12-08 23:02 |
SMS- bericht bewerken en doorsturen | hope07 | iPhone algemeen | 3 | 15-12-08 15:50 |
|
|