Geen Twitter notificatie badges meer op iPhone App discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds kort heb ik probleem met de notificaties van twitter op mijn iPhone 5s (iOS 7.7.1). Als ik een mention of privé bericht kreeg is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen Twitter notificatie badges meer op iPhone App
sinds kort heb ik probleem met de notificaties van twitter op mijn iPhone 5s (iOS 7.7.1).
Als ik een mention of privé bericht kreeg is geen badge (rode rondje met een cijfer )meer te zien op de app icon. Ik heb van alles geprobeerd, alle notificaties instellingen staan aan (in het bericht centrum), ik heb de app opnieuw 3 keer geïnstalleerd maar geen succes. bij de andere applicaties werken de notificaties naar behoren. lijkt dat iets met twitter zelf te mekken heeft. is iets meer bekend bij meerdere mensen of ligt het bij mij? (trouwens bij twittelator neue krijg ik well de badges.) Alvast bedankt voor jullie help. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Even een bump.
Bij de Twitter-app komt bij mij sinds enkele dagen steeds een notificatie badge bij het icoon met 3 tevoorschijn, alsof ik dus drie vermeldingen heb. Ik open de app (zie vervolgens dus geen nieuwe meldingen) en sluit de app gewoon weer af. Even later komt het drietje weer terug en dat gaat nu al dagen zo door. Verwijderen van de app heeft geen zin, ook het ontkoppelen van mijn Twitter-account niet. Hebben meer mensen hier last van? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twitter notificatie opennotifier | Machineman | Jailbreak apps en thema's | 0 | 19-02-13 22:55 |
twitter notificatie | vuurvreter | Archief | 1 | 04-01-11 22:48 |
Twitter met notificatie | Jack B. | iPhone Apps | 4 | 12-06-10 00:12 |
Geen mobileme email notificatie meer op iPhone | cprins | iPhone algemeen | 6 | 21-08-09 11:36 |
|
|