Probleem bij installeren Viber discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik wou 2 dagen geleden mijn viber bijwerken maar kreeg toen een melding (Dit artikel gratis downloaden van de store? Dit artikel wordt aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem bij installeren Viber
Hallo
Ik wou 2 dagen geleden mijn viber bijwerken maar kreeg toen een melding (Dit artikel gratis downloaden van de store? Dit artikel wordt aan uw aankopen toegevoegd, en zal beschikbaar blijven, zelfs als uw status van delen met gezin wijzigt en dan kan je kiezen tussen download en annuleer dus als ik op download klik krijg ik weer de zelfde melding ik heb het ook met mijn laptop gedaan om viber te downloaden op me iphone 5 via me laptop maar dat lukte ook niet kwam zelfde melding kunnen julie mij a u b helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dit is de foto wat ik krijg op me laptop of op me mobiel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp, Viber contacten/foto probleem (privacy) | Leida | iPhone Apps | 0 | 09-10-12 13:15 |
Geen geluid tijdens bellen, wel bij viber etc. | jwzjwz | iPhone algemeen | 0 | 23-06-12 15:06 |
iOS5-probleem bij installeren op 3GS | mick.faber | iPhone algemeen | 28 | 13-01-12 19:03 |
Verzoek om hulp bij installeren en wat op te letten bij 4.2.1 GM. | Hionimi | Archief | 16 | 22-11-10 20:25 |
|
|