MSN op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door casixh wat dacht je van de instellingen na lopen dan kan je het instellen Oke, ben hier nog niet aan toe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gebruik zelf IM+. Echt een handige applicatie voor me en het werkt zoals het moet werken. Ebuddy Lite en Pro heb ik er ook op staan, maar die gebruik ik nooit. Laatst ook Palringo Lite gedownload, omdat Samsung er reclame mee maak en dat je ermee zou kunnen pingen. Weet iemand hoe die een beetje werkt? Want ben nog niks tegen gekomen qua pingen...
|
|
|||
|
|||
Heb IM+ wel op mijn iPhone staan, maar moet eerlijk zeggen dat ik eBuddy Pro lekkerder vind werken.
|
|
|||
|
|||
Beste forumleden,
Ik heb het probleem dat wanneer ik inlog op msn op mijn iphone 4 (met officiele app) mijn naam automatisch veranderd, log ik vervolgens weer in op de PC dan staat er weer diezelfde naam van de iphone en moet ik het weer veranderen, iemand enig idee hoe dit op te lossen is. Nee ik heb niet alle 22 pagina's gelezen, ik hoop dat er iemand is die hetzelfde probleem had en dit mij even kan vertellen. Dankje! |
|
||||
|
||||
@GewoonIphone, Heb ik ook gehad. de app gebruikt automatisch je voornaam van je hotmail account, deze kun je niet veranderen op je Iphone. Het enige wat je kunt doen is deze veranderen bij je profiel instellingen online.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dankje voor je reactie, ik zal het eens proberen ! |
Labels |
chatten, msn, skype, voip |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MSn op Iphone | Cookiesmonster | Archief | 3 | 25-05-09 01:01 |
MSN op Iphone | Mclovin | Archief | 1 | 04-08-08 13:12 |
msn op de Iphone | tieske123 | Archief | 1 | 31-07-08 07:45 |
msn op iphone | Frank Nusteen | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-04-08 13:36 |
Msn op Iphone?? | Bossy | Archief | 8 | 26-02-08 16:42 |
|
|