MSN op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) IM+ is idd niet slecht, maar er zijn altijd wel betere zaken in de betaalde versie. Ik gebruik Palringo, voor het weinige dat ik op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
IM+ is idd niet slecht, maar er zijn altijd wel betere zaken in de betaalde versie. Ik gebruik Palringo, voor het weinige dat ik op mn ipod chat ga ik echt geen Beejive kopen ...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
BeejiveIM is echt aan te raden! Voor geen goud zou ik een andere chat app gebruiken. (Nah, misschien wel voor wat goud ).
Heb hem gekocht toen hij in de aanbieding was ($10). Hij staat nu dacht ik nog in de aanbieding... Ziet er gewoon heel erg mooi uit, het is snel, je krijgt een goed aantal opties om het een en ander aan te passen (wallpaper, ballonkleur etc.). Gewoon... DE BESTE.
|
||||
|
||||
Ik heb de meeste getest en ik vind AgileMessenger toch de beste
|
|
||||
|
||||
Ligt eraan of je je geluid aan of uit hebt staan, maar volgens mij krijg je wel een trilletje of een geluidje en zo'n 1-tje bij je beejive app icon....
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Palringo all the way!
-Gratis -Handig -overzichtelijk -Veel functies --->App Store |
|
||||
|
||||
IM+ nog steeds, al is die met dat oranje icoontje ook wel heel tof.
|
|||
|
|||
Agile Mobile - MSN, ICQ, AOL, AIM, XMPP, IMPS, Google Talk & Yahoo! Messenger for your mobile phone
Agile Messenger 3 Werkt als een trein!! |
|
|||
|
|||
mensen ik zoek apolllo of een derglijke msn programma voor mijn iphone, maar ik vind apollo niet via installer. hangt het aan de source? help me please
|
|
||||
|
||||
heb net beejive geïnstalleerd....was voor een heel leuk prijsje in de aanbieding nu. 7,99 euro. Ik twijfelde nog, maar dit gaf de doorslag.
|
|
|||
|
|||
tyIk heb ook beejive geïnstalleerd, maar foto doorsturen (msn-windows live) lukt mij niet. Als fout krijg ik "failed". Nog iemand met dit probleem ?
Laatst gewijzigd door boeke; 06-06-09 om 10:36. Reden: typfout |
|
|||
|
|||
ik werk met nimbuzz ,gratis apje op itunes werkt perfect en snel
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu de net nieuwe ebuddy app.. vind het alleen jammer dat je niet online kan blijven als hij op je springboard staat en dat je gewoon een melding krijgt als er iemand tegen je praat.. iemand oplossing?
|
|
||||
|
||||
ik heb een vraagje
is het mogelijk als je een app. met msn hebt (bijvoorbeeld Nimbizz) deze een icoontje te laten zien in je bovenste balk (met status notifier?) als je een gesprek hebt? |
|
|||
|
|||
Bij Beejive en IM+ heb je een mogelijkheid dat je notifications hebt. Die worden op dezelfde manier weergegeven als een smsje.
Teven blijven deze apps wel online, ook al ben je je springboard aan het verbouwen. Altijd handig dus |
|
||||
|
||||
ik vind dat niet zo erg handig.
voor beejive en IM+ moet je ook nog is betalen. je kan dan wel ebuddy gebruiken maar daar kan je maar 30 min online blijven. |
|
|||
|
|||
Of gebruik gewoon backgrounder (gratis via Cydia) dan blijft je app ook draaien op de achtergrond ;-)
|
|
||||
|
||||
ja oke dat doe ik al alleen ZIE je dan niet dat er iemand tegen je praat. je kan alleen je geluid en vibratie aan hebben.
|
|
||||
|
||||
en anders kost het geld
|
Labels |
chatten, msn, skype, voip |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MSn op Iphone | Cookiesmonster | Archief | 3 | 25-05-09 01:01 |
MSN op Iphone | Mclovin | Archief | 1 | 04-08-08 13:12 |
msn op de Iphone | tieske123 | Archief | 1 | 31-07-08 07:45 |
msn op iphone | Frank Nusteen | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-04-08 13:36 |
Msn op Iphone?? | Bossy | Archief | 8 | 26-02-08 16:42 |
|
|