MSN op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) MobileChat werkt nu eindelijk voor mij. Maar eigenlijk zou ik gebruik willen maken van Apollo aangezien ik dan ook mijn buddylist van AIM tegelijk kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MobileChat werkt nu eindelijk voor mij.
Maar eigenlijk zou ik gebruik willen maken van Apollo aangezien ik dan ook mijn buddylist van AIM tegelijk kan zien. Maar Apollo doet het bij mij nog steeds niet, wel voor AIM maar niet voor MSN. Ik rijg nog steeds "Unable to authenticate: Unable to connect" foutmeldingen Misschien handig om erbij te vermelden dat mijn msnnaam eindigt op @mac.com ipv @hotmail.com of @live.com
|
|
|
||||
|
||||
ik gebruik Appollo msn, en deze heb k totaal geen probleem mee, ook heb ik beejive msqn erop staan, deze werkt ook, maar is een online chat machine, en appollo is een echte native app.
|
|||
|
|||
super, maar bij mij logt apollo nu wel in maar als ik 'm test met een ander msn account vanaf m'n macbook pro dan geeft ie vaak een connection error (ik heb ook al van sommige van mijn contacten gehoord dat ze een connectionerror krijgen als ze me een bericht willen sturen)
|
|
|||
|
|||
Is er al een Apollo voor fw 1.1.4. ?
|
|
|||
|
|||
1.1.4 werkt als je....
Voor degene die zn IM (apollo of mobilechat) maar ni aan de gang krijgen op 1.1.4 (miss. ook voor 1.1.3):
Download de app(s) vanuit je installer. Download de imchat fix voor 1.1.3 ZET JE SSH UIT!! (download services om dit makkelijk en snel te doen) k denk ik post het ff, want had het nog nergens gezien, en eerdat ik er achter was.... |
|
|||
|
|||
Ik heb naar aanleiding van de goede reacties hier eventjes Apollo geinstalleerd. Nou moe! Doe mij dan maar Beejive hoor! Veel te traag en instelling vergt ietsje meer inspanning t.o.v. Beejive...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
serieus??? das ****ed, k dacht echt ff dat ik het wiel opnieuw had uitgevonden.....
maar voor m'n hotmail werkte het... k heb ook alles geprobeerd daarvoor, die file over SFTP d'r in, fix voor 1.1.3 voor 1.1.4 enz. enz. enz. tot ik ergens iets las over apollo crashes door externe verbindingen (of zoiets) en toen SSH uitgezet... deed het gelijk, en nu nog steeds, als ik m aanzet niet, en uitzet wel. dus sorry als ik jullie valse hoop heb gegeven dudes. |
|
|||
|
|||
werkt super precies wat ik nodig had.
Thanx |
|
||||
|
||||
iemand werkend gekregen met een @live.nl mail?
want mij lukt het helaas niet |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
die meebo werkt super en ook snel !
|
|
|||
|
|||
ik gebruik gewoon Ebuddy werkt prima net geprobeerd IMobilechat geinstatleerd maar kan mijn account niet toevoegen
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt er niets op 1.1.2.. Alleen maar problemen met al dienen brol. Ik hoop dat er binnenkort eens iets goeds uitkomt!
Greetz! |
|
||||
|
||||
ik werk ook op 112 omdat ik dat persoonlijk de beste firmware vind, alles werkt erop.
K gebruik apollo msn en beejive msn, werken allebei gelijk niks. |
|
|||
|
|||
Inderdaad 1.1.3. zijn te veel bugs en 1.1.4. vreet je batterij!. Allensinds geen msn voor mij op it moment!
|
|
|||
|
|||
Apollo werkt niet bij mij (1.1.4), telkens unable to connect...
Beejive werkt dan weer wel, maar dat is dan altijd via safiri... Wat ik jammer vind. |
|
|||
|
|||
Waarom die kritiek over msn op de iPhone? Voor zover ik weet werkt Mobile Chat nu prima bij alle firmwares? Zelfs in landscape mode. Apollo werkte ook prima (beter zelfs) maar "unable to authenticate" probleem is bekend.
Beejive is een betrouwbaar alternatief, maar is een langzame Safari oplossing. |
|
||||
|
||||
Omdat het blijkbaar nog niet zo is zoals wij hem willen... Nja met 2.0 komt er vast verandering in!
Greetz, Stiruam |
Labels |
chatten, msn, skype, voip |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MSn op Iphone | Cookiesmonster | Archief | 3 | 25-05-09 01:01 |
MSN op Iphone | Mclovin | Archief | 1 | 04-08-08 13:12 |
msn op de Iphone | tieske123 | Archief | 1 | 31-07-08 07:45 |
msn op iphone | Frank Nusteen | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-04-08 13:36 |
Msn op Iphone?? | Bossy | Archief | 8 | 26-02-08 16:42 |
|
|