MSN op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ehm dan kan je em van de Google Code pagina halen en hem er met SSH opzetten... Greetz, Stiruam...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ehm dan kan je em van de Google Code pagina halen en hem er met SSH opzetten...
Greetz, Stiruam |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
zo kun je t ook doen, met ssh door WinSCP bedoel je?
|
|
||||
|
||||
Jep werkt geweldig
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
als ik t nie via installer te pakken krijg, dan ga k ook via andere wegen en met WinSCP erin rammen
|
|
|||
|
|||
perfect die beejive
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik apolloIM zonder enig probleem met mijn hotmail, ik zie wie online is, kan antwoorden, chatten... Ik snap niet waarom deze app niet werkt bij andere mensen.
|
|
|||
|
|||
ik wil apollo installeren via installer maar als hij download gaat het goed wanneer iphone gaat installeren gaat ie terug naar de hoofdmenu waar ligt het aan heb al 3x geprobeerd
|
|
||||
|
||||
heb je bsd subsystem geinstalleerd ? de meeste programma vo de iphone hebben dit nodig om te kunnen werken
|
|
|||
|
|||
ik heb bsd subsystem 1.5 doet nog steeds raar
|
|
||||
|
||||
nobody79: t bestand apollo.app is 3mb groot, te groot om hier dus te posten, anders mail k t je door als k je email heb, zet t in je map applicaties, en probeer t zo eens, of ligt de source waarvan je wilt downloaden down?
|
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone pas 3 weken ben nu bezig met het leren hoe een bestand erop moet zetten als dat lukt wil ik het zo proberen
kan je me tips geven hoe ik het erop moet zetten welke prog nodig hebt tnnxx |
|
||||
|
||||
Winscp afhalen van t internet vo windows
openSSH installeren op je iphone. (als t er al nie opstaat met jailbreacken) Winscp inloggen op je iphone (Wi-Fi aanzetten iphone) je ip adres, username is root, paswoord is alpine en inloggen. |
|
|||
|
|||
ben nu er mee bezig maar lukt niet omdat ik een verbinding van mijn buren hebt linksys (weet niet eens welke buren het zijn ) heb wel een snelle verbinding (gaat echt snell met safari) ben nu aan het uitzoeken hoe ik aan de ipadress van de buren moet aan komen
|
|
|||
|
|||
edit van wat onzin, sorry
Laatst gewijzigd door baass; 21-01-08 om 03:48. Reden: onzin, verkeerd naar de datum van TS gekeken |
|
|||
|
|||
diskspace probleem?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Werkt het al weer goed bij iemand? IM en Apollo werken hier voor geen meter!
|
|
||||
|
||||
Haha xD Nee soms doen ze het niet al te best! Bij mij werkten ze ook niet totdat ik het met een nieuwe email probeerde... Ik denk dat het aan een te groote gebruikers list ligt
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Ik heb via google-search een fix gevonden voor Apollo, "hosts" bestandje moest vervangen worden en nu werkt het echt goed.
(Apollo IM - iPhone Apps and iPod touch Application Gallery appSafari.com) Ik heb ook het icoon vervangen, want dat van Apollo trekt hoegenaamd nergens op. (Moet erbij vermelden dat ik de *.png hier ergens op het forum heb gevonden) De volledige aangepaste Apollo (MSN for iPhone) vindt je hier: http://users.pandora.be/nvanpraag/Apollo.app.zip Hieronder de guide om deze app te installeren vanop pc (met dank aan Swojol) hoe installeert ik als noOb handmatig Apollo.app?
Veel plezier ermee! |
|
|||
|
|||
Heb een kleine bug/tekortkoming ontdekt: wanneer je muziek luistert terwijl je aangemeld bent bij apollo en je krijgt vervolgens een bericht, dan stopt de muziek met een toontje.
De muziek stopt niet zonder reden, want als je de muziek terug aanzet en in apollo begint te chatten, loopt hij steeds weer vast. (freezed + reboot zichzelf) Oplossing is eenvoudig, gewoon je muziek NIET aanzetten terwijl je chat. Je kan wel muziek luisteren terwijl het programma op de achtergrond loopt. Iets waar ze aan kunnen werken tegen dat ze uitkomen met de SDK versie! |
Labels |
chatten, msn, skype, voip |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MSn op Iphone | Cookiesmonster | Archief | 3 | 25-05-09 01:01 |
MSN op Iphone | Mclovin | Archief | 1 | 04-08-08 13:12 |
msn op de Iphone | tieske123 | Archief | 1 | 31-07-08 07:45 |
msn op iphone | Frank Nusteen | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-04-08 13:36 |
Msn op Iphone?? | Bossy | Archief | 8 | 26-02-08 16:42 |
|
|