MSN op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) idd http://iphone.beejive.com werkt perfect en past ook heel goed bij de iphone theme...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
idd http://iphone.beejive.com werkt perfect en past ook heel goed bij de iphone theme
|
|
|
|||
|
|||
Heb ook hetzelde probleem terug het heeft 1x maal gewerkt met mijn @hotmail. Daar na was het gedaan. Volgens mij staat dit progje voor msn toch belange niet op punt of wel doen wij iets mis maar daar twijfel ik aan.
Greetz |
|
|||
|
|||
Gisteren apollo geinstalleerd en werkt perfect ook met een NIET @hotmail of @msn account. Via de installer geinstalleerd en ben er toch wel heel tevreden van ivm die webbased oplossing. Ook blijf ik nu online ookal zit het programma in de achtergrond.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Groeten jonas |
|
||||
|
||||
dat beejive werkt als een trein! geweldig
|
|
|||
|
|||
nice, hier werkt het ook perfect
|
|||
|
|||
waar kan je appolo msn dan downloaden? want ik kom alleen appolo dvd for iphone via google tegen () !?
|
|
||||
|
||||
probeer het eens via de installer
|
|
||||
|
||||
via de installer staat hij ertussen. 4mb geloof ik.
Beste kun je dat via gprs binnenhalen, heb je even tijd om met de vrouw koffie te drinken. (gaat veel tijd in zitten spelen met de iphone). |
|
|||
|
|||
MSN op Iphone
hallo
ik heb een iphone F 1.1.1 ik wil graag msn der op zetten kan mischien iemand mij hierbij helpen alvast Thx |
|
||||
|
||||
Gebruik mobile chat uit de installer daar zit msn bij
|
|
|||
|
|||
thx man voor je hulp
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik heb met appollo en mobile chat elke keer dat de verbinding verbreekt. Of hij lijkt verbinding te hebben, en krijgt de tegenpartij geen enkel bericht, en andersom. Men ziet mij niet online. Kortom gruwelijk gezever.
|
|
|||
|
|||
djiesus.. dat werkt idd super goed!
Citaat:
|
|
|||
|
|||
mobilechat laadt niet al me contacten :S
iemand een idee? Qua gebruik ziet het er beter uit als Apollo! |
|
|||
|
|||
wordt helemaal gek van apollo hij doet het even hardstikke leuk allemaal maar vervolgens blijft hij hangen en schiet hij naar het apple logo... hoe kan dit?
|
|
|||
|
|||
ik heb apolo proberen installeren maar der komt op dat ubs ofzo iets niet correct is? iemand hulp?
THX ! |
|
|||
|
|||
Ik heb Apollo geinstalleerd, maar behalve dat ik 9 van de 10x geen verbinding kan krijgen met m'n @live.nl account, komen mijn verzonden berichtjes nooit aan bij de ontvanger.
Nu wil ik hem weer verwijderen, hoe doe ik dat (ik heb pc/win-vista) |
Labels |
chatten, msn, skype, voip |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MSn op Iphone | Cookiesmonster | Archief | 3 | 25-05-09 01:01 |
MSN op Iphone | Mclovin | Archief | 1 | 04-08-08 13:12 |
msn op de Iphone | tieske123 | Archief | 1 | 31-07-08 07:45 |
msn op iphone | Frank Nusteen | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-04-08 13:36 |
Msn op Iphone?? | Bossy | Archief | 8 | 26-02-08 16:42 |
|
|