MSN op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) wat is de source voor Apollo ???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wat is de source voor Apollo ???
|
|
|
|||
|
|||
zit er al standaard in in de iphone. teminste bij 1.1.4 zit de source voor apollo er al in.
|
|
|||
|
|||
beste mensen ik heb net apollo geinstalleerd maar ik kan niet verbinden waarschijnlijk omdat ik geen idee heb wat ik bij Server en Port moet invullen kan iemand me hierbij helpen?
Groetjes John |
|
||||
|
||||
KAn beejive je account onthouden? hij vergeet he telkens bij mij....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
maar bij mij ka ndat niet eens :S ik heb wel draadloos maar hij opent safari gewoon niet ik weet niet wat er aa nde hand is :S wie k an me daarbij helpe:S
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt hij ook al niet
|
|
||||
|
||||
wat is nou beter apollo of mobile chat (is er een er zo'n client waarbij je iPhone gaat trillen of een soort berichtje krijgt als er iemand wat tegen je zegt?
|
|
|||
|
|||
eindelijk werkt het bij mij cedric je kunt eventueel bij general/ reset en daarna reset all setings, maar je media en gegevens en zo blijve gewoon dus maak je geen zorgen, zo heb ik het mijne gedaan en nu doet hij het gewoon.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier werk mobile chat sinds gisteren perfect
Trilt als er een bericht is en je blijft ingelogd als je naar je homescreen gaat
|
|||
|
|||
is het ook mgelijk om de applicaties via een PC op iphone zetten?
|
|
||||
|
||||
Tja via wincsp he Is ook mogelijk alleen moet je er echt van bewust zijn dat ze goed geplaatst worden. Maar voor de uitleg hiervan (hoe wincsp werkt) kun je het beste even in de WIKI kijken.
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor de antwoord, ik heb wel ervaring met Winscp onder linux. maar weetje wel in welke map ze moeten worden geplaatst? |
|
|||
|
|||
ik heb mobilechat gedownload, nu wordt ik alleen na 15 min eruit gekickt..
elke keer weer.. is dit normaal? verbinding niet via Wi-Fi.. alvast bedankt |
|
|||
|
|||
ik snap niet dat jullie gewoon fring niet gebruiken
|
|
|||
|
|||
Ik vind fring nogal beperkt in zijn mogelijkheden. Ik verkies nog steeds Beejive boven alles wat hierboven beschreven staat...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe kom ik in etc/hosts? Als ik naar windows verkenner ga kom ik alleen maar bij de genomen fotos terecht? (heb nog weinig verstand van iphones) |
|
|||
|
|||
@hugo3004:
Ik zie dat je Windows gebruikt. Gewoon het programma WinSCP downloaden op je pc. (zie zoekfunctie voor link) en dan ook nog OpenSSH op je iPhone downloaden. Zo kan je via jouw draadloos netwerk thuis toegang krijgen tot je iPhone... Voor OpenSSH: https://forum.iculture.nl/f1/ip...8-openssh.html Voor WinSCP: https://forum.iculture.nl/f1/ip...92-winscp.html Veel succes! Lees wel alles grondig door en let op wat je doet. Als je hier iets fout doet, is het voor "beginners" nogal moeilijk om dit op 1-2-3 recht te zetten... |
Labels |
chatten, msn, skype, voip |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MSn op Iphone | Cookiesmonster | Archief | 3 | 25-05-09 01:01 |
MSN op Iphone | Mclovin | Archief | 1 | 04-08-08 13:12 |
msn op de Iphone | tieske123 | Archief | 1 | 31-07-08 07:45 |
msn op iphone | Frank Nusteen | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-04-08 13:36 |
Msn op Iphone?? | Bossy | Archief | 8 | 26-02-08 16:42 |
|
|