MSN op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik ook iphone.beejive.com en dit werkt uitstekend. Ik weet alleen niet hoe ik het icoontje kan wijzigen. De overige icoontjes kan simpel wijzigen via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik gebruik ook iphone.beejive.com en dit werkt uitstekend. Ik weet alleen niet hoe ik het icoontje kan wijzigen. De overige icoontjes kan simpel wijzigen via cuteftp pro.
Iemand enig id? Gr Joeri |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Top, werkt prima. Ideaaaal. Gracias |
|
||||
|
||||
Hmmm ik ga Beejeeve maar eens proberen dan, klinkt goed! Werkt dit ook gewoon over GPRS???
|
|
|||
|
|||
Dit werkt over GPRS, maar is dan wel belachelijk traag... Maar praktisch gezien is het mogelijk.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
gebruik dit programma maar Fring
Ik kan iedereen dit programma aanraden...
Je kan al je accounts toevoegen en als je verbonden bent met je Wi-Fi netwerk kan je gratis bellen naar andere gebruikers... kijk even op www.fring.com Echt heel erg relax... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zelf heb ik fring en beejive geinstalleerd, nadeel van fring is dat je niet invisible kunt aanmelden maar is wel stabiel en snel via gprs en blijft draaien op de achtergrond ook als je de iphone in standby stand staat, beejive vindt ik weer gemakkelijker als je invisible wilt blijven, bijvoorbeeld als ik ff het saldo wil weten van mijn bank, zo kan ik het opvragen zonder online te komen, want je kent het wel, kom je online dan beginnen gelijk je buddy's te chatten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mede iphone chatters en dorum leden..
ik heb dit forum een beejte doorgelezen maar kom er nog niet echt uit wat het beste chatprogramma is voor mijn iphone (1.1.4) met gprs (edge). het liefst heb ik dat msn aanblijft als ik op lockscreen ga en een geluidje/trilling krijg als ik een bericht krijg van een van mijn contacten. hoop dat jullie een goede oplossing hebben.. gebruik nu zelf beejive krijg geen melding(geluidje/trilling) en mobile chat (werkt bij mij alleen op Wi-Fi) alvast bedankt voor de moeite (fring lijkt mij geen oplossing aangezien ik gelezen heb dat sommige verschillende bestanden kwijt zijn zoals contacten en sms) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
https://forum.iculture.nl/f1/ip...-v0-978-a.html
daarom wil ik fring niet instaleeren om een restore tegen te gaan pas als ik zeker weet dat hij 100% stabiel is wil ik het wel proberen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je alles had blijven volgen, wist je dat er een nieuwe update/versie was waarin dit probleem verholpen was. Zo blijf je tenonrechte een verkeerd beeld schetsen van een programma. |
|
|||
|
|||
hey mensen ik heb een vraagje over de im chat fix 1.1.3
in welke source kan ik hem vinden? want mijn apollo werkt niet meer na een restore vorige keer na de fix deed hij het, maar nu heb ik wel 1 source maar geeft aan dat daar een packede download failed error aan dus zoek een nieuwe source. http://giakien.vn/i.xml is de source die niet werkt bij mij. |
|
|||
|
|||
Apollo werkt helaas niet meer bij mij. Ben dus een paar maanden terug over gegaan op Mobile Chat (ook wel IM Chat) en deze applicatie werkt prima. Daarnaast werkt Fring ook prima! Beide zowel met Wi-Fi als GPRS.
Laatste, betrouwbare, alternatief is Beejive. Werkt altijd en prima, maar is helaas een webapplicatie en werkt dus iets minder "smooth". |
|
||||
|
||||
Citaat:
AgileMessenger 1.0.16: de beste instant messenger tot op heden? > Nieuws > iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
AgileMessenger werkt niet op een legale iPhone 3G versie 2.0?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik word echt gek zonder msn en irc op me foon
|
|
|||
|
|||
AgileMessenger werkt super, ik heb Fring en Beejive er ook op staan en werken allemaal gewoon los van elkaar
|
Labels |
chatten, msn, skype, voip |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MSn op Iphone | Cookiesmonster | Archief | 3 | 25-05-09 01:01 |
MSN op Iphone | Mclovin | Archief | 1 | 04-08-08 13:12 |
msn op de Iphone | tieske123 | Archief | 1 | 31-07-08 07:45 |
msn op iphone | Frank Nusteen | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-04-08 13:36 |
Msn op Iphone?? | Bossy | Archief | 8 | 26-02-08 16:42 |
|
|