MSN op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net een nieuw app er op gezet en lijkt goed te werken . Gebruik msn live en het werk super tot nu toe IM+ ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heb net een nieuw app er op gezet en lijkt goed te werken .
Gebruik msn live en het werk super tot nu toe IM+ all- in -one Mobile Messenger via Itunes Heb Palringo er gelijk vanaf gegooid , was er al niet zo blij mee ! Laatst gewijzigd door z-nyx; 28-08-08 om 21:09. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
of via Installer of Cydia... |
|
|||
|
|||
ik ga gewoon op mijn phone naar : eBuddy Lite Messenger en log in via mijn msn account en chatte maar....
ga ook FF die IM+ all- in -one Mobile Messenger app testen... |
|
|||
|
|||
Over IM+ ben ik niet zo tevreden over, het is al eens voor gekomen dat een buddy tegen me praat maar ik geen tekst zie...
|
|
||||
|
||||
ik gebruik Meebo.
Werkt perfect. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb , na de upgrade naar 2.0.2, ook IM+ gedownload. Alleen kan ik nu alleen via Wi-Fi msn-en maar niet via GPRS, iemand een idee hoe dit kan?
|
|
|||
|
|||
iemand de beste allround msn client voor iphone? kzie hier verschillende namen vallen..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
mobile chat heeft heel veel potentie maar ze krijgen de problemen maar niet onder contrôle. ..........en tja, wat is eigenlijk een omschrijving van "de beste" |
|
|||
|
|||
ik kan messenger niet bij mijn instaler vinden of in cydia hoe kan dit
|
|
|||
|
|||
Ik ook niet.
Moet ik nog een andere source toevoegen toevallig? |
|
|||
|
|||
Palring vind ik tot nu toe de beste. Werkt ook op de achtergrond.
|
|
|||
|
|||
Ik heb palringo ook, maar werkt bij mij niet op de achtergrond. Zodra ik weer naar het homescreen ga en vervolgens terug naar parlingo, kan ik opnieuw gaan inloggen.. Doe ik iets verkeerd dan?
|
|
|||
|
|||
ervaring met IM+
Ik heb zelf, na Meebo gebruikt te hebben, nu IM+
Bevalt goed, al is het vrij beperkt. Zo kan ik geblokkeerde contacten niet "deblokkeren", als ik met iemand in gesprek ben kunnen anderen mij niet bereiken. En als ik de Wi-Fi-optie aan heb staan (zonder een Wi-Fi-netwerk binnen bereik) krijg ik soms geen verbinding. Oplossing: even safari openen en weer sluiten, en nog een keer proberen). Maar zolang er geen officiele msn-versie voor de Iphone komt, werkt dit aardig. Gratis te downloaden via de (USA) appstore. Laatst gewijzigd door maramba; 24-09-08 om 09:52. |
|
|||
|
|||
ok, ik heb een tijd im+ gebruikt maar nu terug overgeschakeld op palringo na de sterke updates. Vooral de mogelijkheid tot het doorsturen van foto's en stem, meldingen als je een bericht binnenkrijgt ( zeker in combinatie met statusnotifier en mijn lockscreen nu) absoluut top.
|
|
|||
|
|||
Gebruikt niemand dan Fring? Die vind ik precies nog de beste!
|
|
|||
|
|||
ik gebruik fring, voor skype
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik BeejiveIM en Fring
|
|||
|
|||
Fring! Handig dat je deze op de achtergrond kan laten draaien, daarna hoef je niet weer in te loggen.
Ik mis dan alleen nog een melding wanneer een nieuw bericht binnen komt wanneer deze op de achtergrond draait. Ook mis ik bestanden die je kan versturen tijdens een gesprek. |
|
|||
|
|||
ik gebruik palringo voor msn,, weet alleen niet hoe ik het voor elkaar krijg dat het programma op de achtergrond blijft draaien en niet steeds opnieuw ingelogt hoeft te worden.....
mijn dank is groot als ik hiermee geholpen kan worden... jee |
Labels |
chatten, msn, skype, voip |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MSn op Iphone | Cookiesmonster | Archief | 3 | 25-05-09 01:01 |
MSN op Iphone | Mclovin | Archief | 1 | 04-08-08 13:12 |
msn op de Iphone | tieske123 | Archief | 1 | 31-07-08 07:45 |
msn op iphone | Frank Nusteen | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-04-08 13:36 |
Msn op Iphone?? | Bossy | Archief | 8 | 26-02-08 16:42 |
|
|