MSN op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door S.A.F Waarom die kritiek over msn op de iPhone? Voor zover ik weet werkt Mobile Chat nu prima bij alle firmwares? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ik gebruik ook een hotmail adres zonder problemen op ze allebei.
|
||||
|
||||
inderdaad, ik geef je groot gelijk, dit is net ook mijn gedachte waarom ik in 1.1.2 blijf zitten. k heb 113 en 114 ook al gehad, en ben erg snel trug na 112 gegaan. Mss met de 2.0 iphones dat t beter is, wie weet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar de 2.0, is dit al zeker dat ie er komt? En zoja wat gaat hij meer kunnen doen enz...? |
|
||||
|
||||
off topic : parental control en nog paar zaakjes. met de ipwnd methode is de 2.0 ook al unlocked, maar ben nog aant wachten op de release voor windows, kl**e is dat t nu nog alleen voor mac er is, dit weekend ging ook vo windows uitkomen, ben aant wachten.
|
|
|||
|
|||
bij mij werkt het dus ook niet met apollo, gebruik nu maar meebo
|
|
||||
|
||||
kijk, dit zijn nog eens gunstige dingen..
|
|
|||
|
|||
Installeer Fring... MSN werkt daarmee erg goed en stabiel! Misschien wel minder functies, maar wel gewoon chatten en online blijven als je op home klikt!
|
|
|||
|
|||
En waar vinden we Fring, kan het niet vinden ergens onder installer?
source ofzo die je moet toevoegen? |
|
|||
|
|||
hxxp://fring.com/iphone.xml
xx = tt |
|
|||
|
|||
Vragen over beejive
Citaat:
Hallo, Ik werk sinds kort met beejive en het bevalt prima, wil alleen nog graag weten of het ook mogelijk is dat de iphone een signaal geeft wanneer iemand iets tegen me zegt of online komt ( net als bij MSN ). ??? Ben een absolute beginneling dus niet te moeilijk taalgebruik graag. Alvast bedankt De Kleef |
|
||||
|
||||
ik heb juist fring geïnstalleerd via de installer. Deze werkt prima. Een echte aanrader, download wel via Wi-Fi, want het bestand is 4MB groot.
als je vragen hebt, ik wil altijd helpen.
|
|||
|
|||
Ik werk ook met Beejive, maar dit werkt super! Bedankt voor de tip.
|
|
|||
|
|||
EINDELIJK werkt die stomme msn dan ook bij mij. Moest wel twenty08.com/installer, (http:// ervoor) bij sources toevoegen en dan pas mobilechat versie 2.23 downloaden. (versie 2.0 van Conceited Software werkte niet, wilde niet downloaden!)
Hopelijk heeft iemand hier wat aan, want bij mij werkt hij nu super!
|
|||
|
|||
opgelost op 1.1.4
127.0.0.1 localhost 255.255.255.255 broadcasthost ::1 localhost 64.12.161.185 login.oscar.aol.com 65.54.179.216 nexus.passport.com 65.54.183.203 login.live.com 65.54.239.20 messenger.hotmail.com 65.54.239.21 gateway.messenger.hotmail.com 65.54.179.193 loginnet.passport.com in /etc/hosts zetten. apollo starten en klaar |
|
|||
|
|||
vergeet apollo en kijk hier eens naar twenty08 | mobile chat werkt echt perfect onder 1.1.4
bij installer de source hxxp://twenty08.com/installer (hxxp=http) toevoegen en installen maar. blijft ook werken als je via de home button uit het programma gaat, draait gewoon op de achtergrond door. en je ontvangt dan nog steeds berichten. in 1 woord: geweldig! Laatst gewijzigd door Def9; 21-04-08 om 22:47. |
|
|||
|
|||
Je kunt een source vinden voor 'MobileChat' dat is een perfect programmatje om te msnen vind ik. Even googlen naar MobileChat.
|
|
|||
|
|||
ja precies mobile chat dat is wat ik bedoelde in mijn vorige post.
dit is de source : hxxp://twenty08.com/installer |
|
|||
|
|||
ik vind persoonlijk apollo toch beter. Het werkt bij mij allebij onder 1.1.4 en heb er geen problemen mee. Apollo is gewoon het ipadress hard instellen in de hosts file.
zeer gemakkelijk allemaal. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik naar deze site ga vraagt ie om een account maar wat moet ik daar invullen en hoe maak ik een nieuwe aan? PLEASE LET ME KNOW !!!! |
Labels |
chatten, msn, skype, voip |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MSn op Iphone | Cookiesmonster | Archief | 3 | 25-05-09 01:01 |
MSN op Iphone | Mclovin | Archief | 1 | 04-08-08 13:12 |
msn op de Iphone | tieske123 | Archief | 1 | 31-07-08 07:45 |
msn op iphone | Frank Nusteen | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-04-08 13:36 |
Msn op Iphone?? | Bossy | Archief | 8 | 26-02-08 16:42 |
|
|