App delen over meerdere iphones discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag apps gekocht met mijn apple ID willen delen met mijn familieleden. Nu schijnt dat te kunnen met IOS8 maar mijn broer heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App delen over meerdere iphones
Ik zou graag apps gekocht met mijn apple ID willen delen met mijn familieleden. Nu schijnt dat te kunnen met IOS8 maar mijn broer heeft iphone 4 dus dat gaat niet lukken.
Waar ik aan dacht is; inloggen met mijn apple ID op de iphone van mijn broer en vriendin en dan mijn aangeschafte apps installeren op hun iphones. Vragen 1. mag dat en met hoeveel personen maximaal? 2. blijven de apps gewoon werken zodra ik uitlog en mijn broer en vriendin weer inloggen met hun eigen accounts op hun devices? 3. heeft het nadelige gevolgen voor mij of mijn familie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2. ja apps blijven gewoon werken, maar als er een update is voor die betreffende app, dan zullen ze die met jouw AppleID moeten updaten 3. nee |
|
|||
|
|||
Als er een update is voor de apps aangekocht met jouw Apple ID zullen zij toch weer moeten inloggen in de App Store met jouw Apple ID.
|
|
|||
|
|||
ok duidelijk!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een gekochte App op meerdere iPhones? | mclos | iPhone Apps | 8 | 12-11-10 18:45 |
Mac OS X: Kalenders delen op 2 iPhones | InspectorGadget | Desktop-applicaties | 6 | 10-08-08 14:32 |
|
|