Agenda Toon afgeslagen Activiteiten werkt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, In de applicatie agenda is er nu een optie om "Afgeslagen activiteiten" al dan niet te tonen. Achter, al mijn facebook-activiteiten (Afgeslagen of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda Toon afgeslagen Activiteiten werkt niet
Beste forumleden,
In de applicatie agenda is er nu een optie om "Afgeslagen activiteiten" al dan niet te tonen. Achter, al mijn facebook-activiteiten (Afgeslagen of niet...) blijven verschijnen. Hoe zorg ik ervoor dat de Facebookactiviteiten waarvan ik "Niet-aanwezig" heb aangeduid niet in mijn agenda verschijnen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand hoe je dit kan instellen/oplossen?
|
Labels |
activiteiten, afgeslagen, agenda, iphone 4s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook- activiteiten synchroniseren met agenda | Zwamy | iPhone algemeen | 3 | 27-01-14 22:51 |
Synchronisatie agenda's werkt niet | mlewebb | iPhone algemeen | 1 | 18-01-12 00:30 |
SMS geluid werkt niet bij herhalen van sms toon (meldingstoon) | naselmoro | iPhone algemeen | 5 | 21-07-11 15:28 |
Toon alle agenda's, inmiddels > 100 | xandercladder | iTunes | 1 | 10-12-10 12:29 |
WaarOm werkt knippen en plakken niet in Apple agenda activiteiten tekst | cvp | iPhone algemeen | 0 | 08-08-10 11:26 |
|
|