Facebook- activiteiten synchroniseren met agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb juist een nieuwe Iphone gekocht en heb een probleem met mijn agenda. De activiteiten van Facebook synchroniseren niet met mijn agenda op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook- activiteiten synchroniseren met agenda
Hallo,
Ik heb juist een nieuwe Iphone gekocht en heb een probleem met mijn agenda. De activiteiten van Facebook synchroniseren niet met mijn agenda op mijn Iphone. Wat heb ik al gedaan: - op mijn agenda zelf bij 'Agenda's' heb ik 'Facebook-activiteiten' aangevinkt. - bij 'Instellingen' heb ik mij ingelogd op 'Facebook'. - en zelf op mijn Macbook heb ik mijn Facebook- activiteiten gekoppeld aan mijn agenda. Ik weet niet wat ik over het hoofd zie, maar de activiteiten van Facebook staan nog altijd niet in mijn agenda. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja. Die staat aangevinkt.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren Agenda met iCloud | uznvld | iCloud | 20 | 23-01-13 21:52 |
Facebook koppelen met agenda | Karend | iPhone Apps | 2 | 23-08-12 13:32 |
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda | Quatz | iPhone algemeen | 0 | 05-02-11 22:15 |
WaarOm werkt knippen en plakken niet in Apple agenda activiteiten tekst | cvp | iPhone algemeen | 0 | 08-08-10 11:26 |
|
|